... všetko o BMW ...

Moderátor: voMacK

bmwtt.sk

MAX 86
Autor témy
Auto: BMW 520d F10
Kraj: Prešovský

Úplne vybitá batéria BMW F10 520d

Štvrtok, 7. Novembra 2024, 21:13

Úplne vybitá batéria BMW F10 520d. Auto stálo v garáži 1 rok aj 7 mesiace bez použitia. Bohužiaľ zo zdravotných dôvodov som nebol doma a nedobil som baterku za ten čas. Samozrejme, že aj pneumatiky si to určite odniesli. Nie som mechanik, a preto to najprv píšem tu na fóre. Ako mám postupovať? Mám doma CTEK 0,5 nabíjačku na AGM batérie ale ta mi asi v tom prípade už nepomôže. Ešte som nič neskúšal iba auto som otvoril manuálnym kľúčom a nejde už naštartovať + displej sa nezapne- batéria je úplne vybitá. Batéria tam bola kúpená nová, ešte pred dvoma rokmi originál BMW/ žiadna náhrada/. Dala bi sa baterka dobiť cez pred motora CTEK nabíjačkou alebo sa musí už zo zadu vybrať a tak vyskúšať či sa da ešte nabiť po prípade regenerovať?
Na fóre ohľadom úplne vybitej AGM batérie v BMW F10 som nič nenašiel. Za rady vopred ďakujem.

PetoK
Kraj: Žilinský

Re: Úplne vybitá batéria BMW F10 520d

Štvrtok, 7. Novembra 2024, 22:25

Ta hracka tu bat neozivi, skus ju dat na riadnu nabijacku, ale najskor bude po nej. Popr. skus pripojit cez riadne kable ine auto a nastartuj... bat sa mozno este chyti...

ak nie, kup novu a vozis sa... po ale takej dlhej dobe treba skontrolovat aj ine veci, naplne, kotuce, atd atd...

Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Auto: BMW
Kraj: Trnavský

Štvrtok, 7. Novembra 2024, 23:10

Do mrtva vybitu bat ozivovat po tak dlhej dobe moze byt na ukor elektroniky auta…To budu take slehy z druheho auta to startovat…Frm moze skapat,bdc atd…Osobne by som dal novu bat registroval a ides….Samozrejme brzdy potestovat pred jazdou…
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/

juro xd
Auto: BMW 530xD,F11
Kraj: Nitriansky

Piatok, 8. Novembra 2024, 14:50