mam rovnake auto, ako ty s rovnakym setupom podvozka (adaptivny podvozok) a nemam pocit, ze ze by riadenie bolo tuhe, je mi to akurat prijemne a pokial som mal moznost zaregistrovat, aj G30 (nastupca "nasej" 5er) ma riadenie rovnako prijemne tuhe a este viac komunikativne - to je vlastnost, pre ktoru su bavoraky (okrem ineho) cenene...

fakt tuhe riadenie mala napr. E90 318d - posilovac ako by ani nebol a podvozok tvrdy ako rebrinak... v kombinaci s tym slabym motorom ziadna vyhra...

nedavno som sedel v Medvedovi GLA a tam bolo zase tak strasne preposilovane a mrtve (nekomunikativne), ze som mal poct, ze jazdim v slahacke... typicke babske auto
ideal je nieco medzi tym (pre mna trochu viac k tuhsiemu) a to myslim F10 velmi dobre splna
P.S.
nepostrehol som, ze by bol rozdiel medzi tuhostou riadenia pri F10 s EDC (AD) alebo bez... skusim niekedy porovnat tuhost riadenia na mojom a na Omackovom aute...
