... všetko o BMW ...
Moderátor: voMacK
TT-SIMIK napísal:u mna by sa to mohlo dat lahsie nasimulovat a snad aj odhalit pricinu, kedze ten nepravidelny chod sa prejavi uz po 3-4 hodinach od odstavenia auta. Samozrejme najhorsie je to pri uplne studenom starte a vtedy to trasenie a sklbanie motora trva aj niekolko minut na volnobehu.S tymto problemom sa stretam pomerne casto pri N57....ziadna chyba,korekcie v norme,egr odpojene na skusku,urobi to par sekund po starte,zhavice to niesu...zle sa hlada ta chyba,ale typujem to na vstrekovac ktory pri tych minusovych teplotach prvych par sekund nevie nadavkovat tak palivo aby bolo korektne spalene.....skusal som aj live diag na tych autach co boli u mna,ale stane sa to tak rychlo ze korekcie sa rozhodia a vratia spet ze to neodmeras....respektive nemal som tie auta nikdy tak dlho aby sa to dalo odmerat....
juventus.10 napísal:myslis asi twinscroll, nie twin (co by aj robil na stvorvalci) :) ten vyzera, ze ho nemamotor 528i uz ten novsi, stvorvalec s twinturbom, ma tiez erg ventil? v neautorizovanom servise mi povedali ze nie
PeqpeK napísal:myslis asi twinscroll, nie twin (co by aj robil na stvorvalci) :) ten vyzera, ze ho nema
Marek530xi napísal:Podelim sa o moj problem. Auto 525d 160kw twin turbo 2011. Vcera mi trochu zatriaslo autom (zohriaty motor) neprikladal som tomu pozornost, myslel som, ze som po niecom presiel. Dnes rano ale som nastartoval, presiel cca 1km a zratu zatriaslo autom na cca 5 sekund. Ako keby chcelo zdochnut ked nate zaradenu vysoku rychlost. Je to ale automat. Cim to moze byt?