... všetko o BMW ...
Moderátor: voMacK
starynovy napísal:Si sa tam bavil asi s nejakym paraxarom mudrym, samotne ZF uvadza vymenu oleja po 60k pri beznom jazdeni, 40k pri agresivnom. Olej sa plni mikrocasticami z trecich spojok ktore zasieraju selenoidy, poskodzuju presne vybrusy vo VB a poskodzuju loziska. Dalej olej tlakom a teplotou straca svoje prisady a stabilitu. Dalej na prvej strane manualu k servisnej vymene sa vo vyvojovom diagrame pise: Smrdi olej spaleninou? Ano. Preruste vymenu, defektna prevodovka. Ktory kokot ti v Jihlave povedal, ze kym nesmrdi bolo zbytocne ho menit by tam nemal pracovat. Pretoze ked uz smrdi je prevodovka nenavratne poskodena. Hej tvoj bratanec na nej urcite urobil este 1 5000 000000km bez problemu a cele som si to vymyslel.. pre tych ostatnych co maju rozum, nelutujte, ze ste vymenili. Zvlast v tak haklivej skrini ako ZF 8HP kde tie loziska zlyhaju aj v dobrom oleji lebo cost cutting.
Darken> To daj tie retaze na rozbor kdesi, nech podla nich zacnu robit. Zazrak. Aj keby s tym jazdil dedo baretkar a menil olej po 10k bude to vytahane, podla coho usudzujes, ze im nic nieje? Ovela skor sa znici retaz nez opotrebuje ten klzak takze mi to moc nevychadza.
ROKI49 napísal:Zvlast ked jazdi po sk 90% x5 s viac km a povodnou retazou. Vsak aj dnes je problem pomaly kupit f15 s menej km.cize na N57 je uz retaz pri 150k na vymenu? nie je to dako skoro?
starynovy napísal:Z časti máš pravdu citujem "Olej sa plni mikrocasticami z trecich spojok ktore zasieraju selenoidy, poskodzuju presne vybrusy vo VB a poskodzuju loziska. Dalej olej tlakom a teplotou straca svoje prisady a stabilitu. Dalej na prvej strane manualu k servisnej vymene sa vo vyvojovom diagrame pise: Smrdi olej spaleninou? Ano. Preruste vymenu, defektna prevodovka. Ktory kokot ti v Jihlave povedal, ze kym nesmrdi bolo zbytocne ho menit by tam nemal pracovat. Pretoze ked uz smrdi je prevodovka nenavratne poskodena." pod pojmom agresívne ak myslíš okruh tak ano 40 k.Si sa tam bavil asi s nejakym paraxarom mudrym, samotne ZF uvadza vymenu oleja po 60k pri beznom jazdeni, 40k pri agresivnom. Olej sa plni mikrocasticami z trecich spojok ktore zasieraju selenoidy, poskodzuju presne vybrusy vo VB a poskodzuju loziska. Dalej olej tlakom a teplotou straca svoje prisady a stabilitu. Dalej na prvej strane manualu k servisnej vymene sa vo vyvojovom diagrame pise: Smrdi olej spaleninou? Ano. Preruste vymenu, defektna prevodovka. Ktory kokot ti v Jihlave povedal, ze kym nesmrdi bolo zbytocne ho menit by tam nemal pracovat. Pretoze ked uz smrdi je prevodovka nenavratne poskodena. Hej tvoj bratanec na nej urcite urobil este 1 5000 000000km bez problemu a cele som si to vymyslel.. pre tych ostatnych co maju rozum, nelutujte, ze ste vymenili. Zvlast v tak haklivej skrini ako ZF 8HP kde tie loziska zlyhaju aj v dobrom oleji lebo cost cutting.
Darken> To daj tie retaze na rozbor kdesi, nech podla nich zacnu robit. Zazrak. Aj keby s tym jazdil dedo baretkar a menil olej po 10k bude to vytahane, podla coho usudzujes, ze im nic nieje? Ovela skor sa znici retaz nez opotrebuje ten klzak takze mi to moc nevychadza.
starynovy napísal:https://www.bmwklub.sk/bmw5-e60-e61/vymena-oleja-v-automatickej-prevodovke-e-60-t41919-150.htmlPravdu mas, je zbytocne sa ti vyjadrovat. Pretoze ako si sam povedal, si laik. Neviem ci viete co to znamena, ak dovolite aby vas taky obuch poucoval pani velkomozni, z definicie je to neodbornik, neprofesional alebo osoba neznala veci. Teda tvoje domienky, hlavne ohladom haklivosti, su len v rovine absolutnych spekulacii a ich vypovedna hodnota je nulova. Ja sice certifikat od ZF nemam ale par som ich uz opravil a rozumiem presne ako ZF 6 a 8 funguje a aj preco je ta ci ona hakliva. To cislo mi kludne posun, ja sa zahram na nedelnu skolu aby mi to nezlozili hned po prvej vete. Dufam, ze to nieje cislo na nejakeho diverzanta, ktory vo firme zarabajucej aj vymenami oleja odporuca opak. A co sa mam teda pytat presne? Aby som ucelovo neprekrucal tvoje udajne fakty. Ci je opodstatnene menit olej v F11 po 150k a zaroven bezne majitelovi nevyvracaju jazdu s povodnym olejom za hranicu az 300k? A posli mi prosim aj tvoje fakturacne udaje aby som sa mal na koho odvolat, nieze tam budem za blbca ci trolla co ich obvinuje z takych do neba volajucich kokotin ako jazda na jeden olej az 400k.
MatusRK napísal:Ako je na tom ta 35xd? Toto konkrétne je ešte predfacelift, či?
MatusRK napísal:Kazde auto sa ti moze pokazit, aj ten passat :) da sa dnes uz aj poistit voci poruche, takze az take terno to nie je...Obávam sa kúsok toho, aby sa to nezačalo sypať lebo to bude hotová pohroma. Ako sú na tom čerpadlá vstreky turba rozvody ? V rovnakej cene rozmýšľam aj nad 2r passatom b8 bitdi v podstate rovnakej, ak nie aj lepšej výbave. V b8 som sa viezol a s dcc podvozkom by to bolo celkom fajn auto ako diaľničný expres. Je to dosť tiché pevné a dynamické auto s tým 176kw. Bol som z neho milo prekvapený. No v rovnaký deň som bol aj v aaa v ZA , čisto len zo zvedavosti vyskúšať jednu f11 525d 160kw at, že ake to je , no a moc ma to teda nenadchlo. Je pravda ze to bol tak trochu social, malo to veľký displej ale nemalo to tam ani navi ale to by som tak ani neriešil ako to, ze tam hrôzostrašne vrzgali plasty na palubovke a tapacire na dverách. Malo to na budikoch 190xxx. Doteraz som sa vozil v uvrzganej b6 passate a už by som to nechcel zažiť znova no nevravím ze táto f11, co som dal vyššie inzerát nemôže byť samozrejme celkom iný kus. Táto ma interiér spracovaný fakt na úrovni.