Inak ja som mal svojho času trochu podobný problém s prevodovkou na bývalej bielej plečke.
Prejavovalo sa to iba keď bolo auto studené - typicky po rannom sadnutí do auta. Keď som niekde parkoval vonku mimo garáže, sadol som do auta a hneď vyrazil vpred (bez nejakého motania sa na parkovisku resp. vychádzania z garáže), tak pri prvom preradení z 1 na 2 tak nachvíľu poskočili otáčky ako keby bola stlačená spojka, hneď zase spadli pričom autom dosť citelne trhlo.
Ak som vychádzal z garáže alebo som chvíľu (tak cca. 30 sekúnd) po naštartovaní stál na mieste, tak nebol žiaden problém.
Riešili mi to v TOB-e na viac pokusov. Najprv sa snažili iba diagnostiku - nič nezistili a soft som mal aktuálny. V druhom kroku vymenili mechatroniku. Potom sa mi chvíľu zdalo, že to prestalo, ale to bolo naozaj iba zdanie a nakoniec sa vymenila celá prevodovka. Odvtedy to ako kedy chvíľu urobilo a chvíľu nie. Nakoniec sa problém vyriešil tak, že som si na to zvykol.
Prikladám video, čo som vtedy natočil. Niekde okolo 3-4 sekundy je tam vidno ako poskočili otáčky pri preradení.
Ex: Honda Accord 2.0iS (CC7), Audi A4 2.8 quattro (B5), BMW 320d touring E46, BMW 535i touring F11
Príbeh, Audi A6 Avant 3.0 TDI quattro (C7)
BMW 540xi touring G31 - socka s odvetranými sedačkami.
