Nedeľa, 21. Apríla 2019, 18:40
Tak som bol v Lion Car v BB.
Musím povedať, že som bol v tomto autorizáku prvý raz a mal som veľmi pozitívne dojmy.
Po kladnej odpovedi, že sa ma zvolávačka týka, som si dohodol termín na obhliadku auta. Mali preskúmať či je EGR chladič v stave na výmenu alebo nie. Tak som tam ráno prišiel, zobrali mi auto s tým, že sa pozrú kamerou do chladiča, aby videli v akom je stave. Malo trvať asi hodinu ale asi po 20 minútach prišiel za mnou prijímací technik, že chladič treba meniť a či chcem aby to urobili hneď teraz na počkanie alebo si chcem dohodnúť nejaký iný termín. Po vašich príspevkoch, kde popisujete ako ste mali auto celé týždne v servise som bol riadne prekvapený a súhlasil som, aby to vymenili hneď. Nebudem behať do BB ešte raz, veď to je zbytočných 200km sem a tam.
Povedala, že to potrvá asi 3 hodiny a tak som sa nechal odviezť do mesta. Asi po pol hodine mi volal prijímací technik, že pri rozoberaní zistili prasknutú prírubu na EGR ventile a či chcem aj ten vymeniť, ale keďže sa to tejto technickej akcie netýka a nemení sa to aj s chladičom, tak si to budem musieť zaplatiť a dajú mi 20% zľavu a bude to stáť 207€. Usúdil som, že by som to musel neskôr aj tak riešiť a tak som súhlasil. Asi po 2,5 hod. mi volali, že to je hotové. Technik mi dal prasknutý ventil - viď foto. Ukázal mi aj čo menili a poradil, že na lepšie prečistenie sania od usadenín sa odporúča viac pojazdiť v režime SPORT na vyšších otáčkach.
Hovoril, že vírivá klapka nedáva nijaké chybové hlásenia, takže by mala byť v poriadku - sanie som dal čistiť pred 30000km.
Preberali sme aj prípad spred asi roka keď na Donovaloch zhorelo BMW. Vravel, že sa tak stáva keď vodič podcení hlášku o uniku chladiacej kvapaliny a tá pri zníženej hladine nestíha uchladiť EGR chladič, zmení sa na paru a tá už nedokáže chladiť a dôjde k požiaru, ktorý sa prakticky nedá uhasiť.
Po tejto pozitívnej skúsenosti s LION CAR vám odporúčam skúsiť to s výmenou EGR práve tam.
-
Prílohy
-

-
