Zdravím a pripomínam sa ohľadom toho trasenia pri brzdení. Cca pre mesiacom možno viac som konečne prezul auto a pri tejto príležitosti som rozobral obe predné brzdy a zhodil kotúče, aby som ich poriadne prezrel aj z vnútornej strany. Tie drážky čo som spomínal, nie je vizuálne vidno (keď som menil kotúče na predošlých autách, tak tam bolo tie dráhy zreteľne vidieť), len ich je jemne cítiť keď prechádzam prstami a sú aj z vnútornej strany aj z vonkajšej a na oboch kotúčoch je to rovnako. Meral som hrúbku kotúčov asi na 5 miestach po obvode a išiel som pekne od stredu až po horný okraj a sú takmer na maximálnej hrúbke (zabite ma ale už si teraz nespomeniem koľko, len viem, že som to porovnával s hrúbkou nových a do plnej hrúbky chýbalo tak 0,2-0,3mm). Dosky majú ešte tak 75% materiálu. Skúšal som aj vôľu nábojov ale žiadna nebola. Tak isto som vytláčal a zatláčal piesty, zatlačiť šli dokonca rukou bez použitia prípravku, takže aj tie sú OK. Pri brzdení sa kotúče správajú tak, že keď brzdím po prvých prejdených km, tak je to v pohode bez trasenia, no s narastajúcou teplotou po častejšom brzdení, to už trasie, pri agresívnej jazde a častom brzdení, je to už cítia aj spolucestujúci, takže budú zjavne zvlnené. Nechcem byť sockár, ale kúpil som tam origo kotúče, tak ako sa to má a sú v stave takmer nových a dá sa na nich najazdiť ešte kvantum km, takže nemám chuť ich vyhodiť a kupovať nové. Moja otázka teda znie, aký dôsledok môže mať, keď na nich budem jazdiť aj naďalej? Ak hrozí že vybuchne auto, tak ich vymením, ale ak najhoršie, čo sa môže stať bude to trasenie pod riťou, tak si ich nechám

Ďakujem za rady