ale vsak v sedej mysi mas EDC (takze by si mal mat aj tie "+" rezimy), ci...?
ani som netusil, ze IAS ma rozne rezimy

ako sa to prejavuje? som vedel len tom, ze do istej rychlosti to toci opacne ako predne kolesa (na lepsie parkovanie) a od istej rychlosti suhlasne s prednymi...
ako je zname, ja IAS mat nemozem, takze pre mna len teoria....
BTW, na jednom evente som sa pytal manikov od BMW SK ze preco sa v G3x IAS vylucuje s AD, ked na G1x sa to da veselo kombinovat a odpoved bola, ze to je politika vyrobcu, ze potom by bola G30 prilis konkurencna k G11...

@ potmehuth: nebudem sa hadat... mozno to je aj vykonom ako pises, ale ja zase z vlastnej skusenosti (aj ked nie na F10, ale na G30) hovorim, ze kombinacia Sport / D bola citelne menej dravejsia ako Sport / S (tam sa dostavovalo citelne (takmer M-kove) kopanie pri preradzovani), na F10 to je tiez citit aj ked menej vyrazne... inak celkovo mi rozdiely medzi jednotlivymi rezimami u G30 pripadali znacne citelnejsie ako u F10....