JojkoM napísal:Chalani vymenil som tesnenie pod vakuovkou aj separator novy a olej stale spod vakuovky tecie. Co sa da s tym este robit? Ide o BMW 530d e60.
Možnosť č.1 treba rozobrať a pretesniť vákuovku alebo možnosť č.2 kúpiť novú

Takže, držme sa zatiaľ možnosti č.1

Je tam jedno okrúhle tesnenie obdlžníkového prierezu(viď. foto nižšie) (je to súčasť vákuovky bežne sa nepredáva)
Vopred
upozorňujem technické antitalenty aj keď sa to zdá "úplne jednoduché" nech sa toho radšej ani nechytajú a dajú to radšej spraviť pre dobro ostatných a svoje vlastné, niekomu technický zdatnému, nakoľko pumpa dodáva podtlak pre
posilovač bŕzd

Ja napríklad neviem hrať na klavíri, tak sa pre dobro ostatných toho nechytám

Inak výmena nie je náročná: rozobrať, vyčistiť, osadiť nové tesnenie, na všetky pohyblivé časti naniesť olejový film a zložiť príp. po zložení crknuť trochu oleja do pumpy (všetci dobre vieme, že na sucho "to" moc nejde, alebo kto maže ten jede

) a parkrát ručne potočiť. Treba myslieť aj na to, že pumpa ma už nejaký ten piatok za sebou a jednotlívé súčiastky sú už navzájom voči sebe "sadnuté", takže ich treba pre správne fungovanie vložiť presne tak, ako tam boli

aj ked sa na prvý pohľad môže zdať, že samotné otočenie niektorého z dielov je bezvýznamné

Preto to neodporúčam rozoberať priamo na aute, ale radšej niekde v klude, napr. na stole v dieľni

aj tak treba poväčšine súčastne meniť aj "O"-krúžok na telese pumpy(viď. foto nižšie) Na fóre som len občas, takže keby si si nevedel s tým rady, tak mi kľudne napíš sms

0948 047 014 (väčšinou je problém sa mi aj dovolať

)
Záverečna rada:
Treba si na to nájsť čas, tak ako aj na *ebačku na to sa čas vždy nájde
