Nedeľa, 13. Januára 2013, 22:51
Podobny problem som zazil na jednom z mojich prvych aut este PASSAT...
tam bola chyba vaha vzduchu a neskor prasknuta gumena hadica od intercooleru take esicko
popozeral by som dokladne vsetky spoje na hadiciach od intercoolera
motor ide v nudzovom rezime po vypnuti a zapnuti zapalovania zas vsetko ok
odsleduj to este sposobom? hod si tam rychlost napriklad trojku, stvorku, a stup na plyn a drz par sekund dobre sa to testuje do nejakeho kopca aby bola co maximalna zataz plniaceho tlaku...nepreraduj nechaj zaradenu konstantnu rychlost...skus popocuvat ci nepocujes niekde sycanie - unik vzduchu tym padom strata plniaceho tlaku a motor pada do nudzaku...nehovorim ze to musi byt Tvoj problem bola to moja skusenost a na inom aute
E60 530d SILVER METALLIC, custom audio, video mod with wifi screen casting
Ex: E90 325i, E46 320d, CLK320, A6 2.8i, A4 2.6i, Passat 1.9Tdi 96kw, a vela iných
YAMAHA YZF R6, ATV QUAD
Servis, diagnostika, kódovanie,...ISTA, DIS, INPA, NCS, TOOL32, WinKFP...
Čistenie klimatizácie interiéru ozónom