... všetko o BMW ...
kacena55 napísal:Tak bol som na diagnostike, našlo my to 11 závad, z toho 6 boli žhaviče 1,2,3,5,6 a relé žhavenia.
potom nasledovalo :
servomotor škrtiacej klapky
systém recirkulácie spalín
napätie lambda sondy
generátor
nastavovač plniaceho tlaku
Po vymazaní pamäti tam zostali uložené len servomotor škrtiacej klapky a relé žhavenia.
Podľa všetkého môj problém ale spôsobil nastavovač plniaceho tlaku.
Zaujímavé je že po vymazaní pamäti ide auto zase bez problémov ...
Na budúci týždeň som objednaný do servisu, na začiatok nechám vymeniť tie žhaviče, relé žhavenia a vyčistiť klapku /ak to pomôže/ a keď bude dole sanie nechám zaslepiť EGR a samozrejme ešte skontrolovať ten nastavovač plniaceho tlaku čo s ním vlastne. Som zvedaví čo ma to bude stáť![]()
Lambda bude musieť chvíľu počkať, ale neviem čo je to ten generátor, kód závady bol 44E2 -žiadna komunikácia/dátové vedenie.
abernolak napísal:dnes som bol na stk+ek, e60 uz 1.5roka bez dpf, softverovo upravene po odstraneni. sam som si dupal na plny kotol ked sa merala ek, presiel som v pohode...
mato530 napísal:Ahojte.
Nechcem prilis mudrovat na tuto temu ale mam istu skusenost...
1.postreh .. Jano nechcem ta sklamat ale podla fotky si si prevrtal katalizator....
DPF je az za nim... http://bmwfans.info/parts/catalog/E60/S ... te_filter/
2. vymontovavat by som ho nevymontovaval na E60ke nema DPF na sebe ani za sebou ziadne cidlo.
su tam 2 teplotne cidla, lamda a tlak. upchatie pozna na zaklade tlaku....
mne sice kontrolka nesvietila ale diagnostika davala filter ako chybove hlasenie, okrem ineho.... tak som zacal od najjednoduchsieho (vymenil zhavice - ma to svoj suvis, potom riadiacu jednotku zhavicov, potom chybu hlasiece cidlo teploty pred katalizatorom) a nasledne som vycistil DPF uz par prispevkov dozadu spominanou kvapalinou. V pohode sa tam zmestili 4L a este bolo malo, takze trosku drahsia zabavka....
efekt nebol taky 100% akoby som cakal, pretoze pri naslednom preplachu to ledva pretekalo... (vymytie horucou vodou sa odporuca v navode), tak som skusil nieco silnejsie na rozpustanie sadzi a preplachol ho wapkou... (pri preplachu pozor na tlak ak si to budete robit, mozete si ho poskodit, pretoze stredova cast filtra je ina ako vstup a vystup + okrajove uchytenie mriezok. ak to prepisknete moze sa odporucat do ...) poriadne nechat vysusi a potom som ho prebehol po dialnici...
Uz je to tyzden a zatial sa mi chyba (bublanie vyfuku a znizenie vykonu po razantnej jazde resp dlhsej jazde rano do roboty kedy sa pravdepodobne zacpaval) nezopakovala. Este pobeham a v piatok si nacitam chyby ci tam bude opat cidlo alebo nieco... po testovacej jazde bolo 0 chyb...
Ak chcete, viem kde Vam to v BA preplacistia (nie na brzde) ale takto manualne...
ak chcete nejake obrazky tak mozem to sem hodit...
PeqpeK napísal:pani, ako vynutit regeneraciu cez DIS? za pana to nemozem najst, po backpressure teste mi hovori aby som spustil "Regeneration of particulate filter" ale presiel som snad vsetko a nevidim to tam
co som googloval na nete, tak vsetci iba sledovali stav a mysleli si, ze spustili regeneraciu (ale nespustili)
RACERMAN napísal:
Ahoj info co je na forach aby sa spustila regeneracia:
abgastemperatur vor Kat > 240 Grad
- > 10l Kraftstoff im Tank
- Kühlwassertemp > 75 Grad.
mozno pomoze skus...nemam teraz notebook pri sebe pozriet ale urcite to tam je
pozri sem:
http://www.bmwland.co.uk/forums/viewtop ... 1&t=145977
http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f15 ... t-t115567/
mas tam aj screenshoty