počuj tvoj príbeh sa moc neodlišuje od mojho.
moja 525d išla už na druhý den po kúpe na plaťáku do servisu a bola tam celých 5dní.Chcel som to aj vrátit,ale tie autobazáre....
Po prebratí z BMW servisu /podávacie čerpadlo/ hneď ráno pod autom fľak akoby sa tam vyvalil tanker s ropou /zle zadeklovali nádrž/ -už som chcel to auto zapáliť.
3. deň jazdenia vcelku OK,občas vyhodí nejakú chybu.
návrat domov na Oravu/ťažké mrazy/ auto chytá tak po 15 minútach a batéria je na pokraji síl....
další deň ani radšej neštartujem /veľká chyba/
další deň ,no hroza kým chytí a to som tam dal už nové žhaviče a batériu /samozrejme oleje motor+prevodovka atd atd/
v tom mraze sa 2 dni serem s výmenou 2x termostat a RJ žhavenia a čstením sania motora a pod.
po týchto servisných úkonoch zisťujem ,že nejde posilňovač bŕzd /nervy v p..../
HROZÍM sa rána keď to pojdem skúšobne natočiť,ani sa mi nechce od nervozity spať...
Ja potrebujem jazdiť a riešiť iné veci ,a nie stále auto.
Mimochodom mám doma ešte R. Scénic 2011/nové,teraz už 47.000km/ a to auto ma zatial stálo na servise 2.500 kč-sevisná prehliadka + zimné kolá /BMW tiež/ - tak prosím nenadávajte na francúzov
ináč pred kúpov 525d som mal na muške Mondeo automat 2008/krásavec/ a passat 2.0tfsi dsg 2006 a teraz si myslím ,že kupa jedného alebo druhého by bola výhra.
tak uvidím čo zajtra ráno,už mám nachystaný kanister s benzínom
