Vozil som sa v E60 LCI 520d s vykonom 177 konikov a celkom ma to prekvapilo lebo som čakal, že to bude horšie. Bol som síce len ako spolujazdec, resp. zákazník, lebo to bol taxík a po nasadnutí som si všimol na budíkoch, ukazovateľ DSC OFF, tak ihned som zaregoval otázkou či takto jazdí často a podobne... Taxikárovi sa riadne rozžiarili očká, že po 10s čo som sedel v aute som si všimol takýto detail a na revanč mi predviedol jazdnu nie na spotrebu ale na "čas" a možno aj preto som mal z tejto motorizácie dobrý dojem.
Ale R6 je určite o inom, či uz výkonom, zvukom v kabíne alebo vonku. Ja by som šiel určite do 6valca. Ak chceš model po facelifte tak motorizacia 525d ma vlasne objem 2993ccm a modely po lifte maju celkovo lepšiu spotrebu.
Určite sa bez vyhrievanej sedačky dá prežiť. Ale je to všetko o pohodlí. Ak to budeš mať v jednom aute s kožou tak pri kúpe druhého to budeš chcieť mať tiež. Je to vynikajúca vec. V zime natočíš auto, zapneš vyhrievanie, oškrabeš okná od ľadu a možeš byť aj sakra rýchly škrabač aj tak si sadneš na vyhriatu sedacku

Vzdy ked počas zimy viem, že niekde mám vyzdvihnúť posádku, ktorá zaujme zadné pozície, tak im vyhrievanie dopredu zapnem a je super ked ti hned po pozdrave chvalia ako je im fajne na prdelky
