Štvrtok, 14. Januára 2016, 23:22
Ahojte,
Po novom roku, keď udreli mrazy, som chcel naštartovať, ale baterka to už moc nezvládala. Tak som ju vytiahol, nabil a dal do auta. Pri následnom pokuse o štart začalo všetko cvakať ako pri vybitej baterke. Zmeral som baterku a mala cez 12V, ale pri štarte ju stiahlo na 7V. Presvedčený o tom, že baterka to má už spočítané, som diagnostiku ani nepripájal. Kúpil som novú baterku 100A/900A. Po pripojení sa to nezmenilo. Tak som pripojil diagnostiku a výsledok je, že je vadná jednotka žhavenia, alebo žhaviče. Potvrdzuje to aj fakt, že pri zapnutí žhavenia budíky skoro zhasnú a po pár sekundách po dožhavení sa zas normálne rozsvietia. Môže jednotka žhavenia skratovať baterku na 7V ? Alebo je to žhavič, ktorý to skratuje ? Chcem vymeniť všetky žhaviče a RJ, len sa bojím, ako to pôjde. Zvlášť teraz keď je zima. Vraj sa žhaviče vyťahujú pri zahriatom motore. A hlavne kde je modul RJ žhavenia, pri žhavičoch, alebo pri ECU ? Je to 525d 12/2001. Díky.
Naposledy upravil/-a
Jao v Utorok, 26. Januára 2016, 23:55, upravené celkom 2 krát.
BMW E39 525d touring exclusive