asfethan napísal:Nove "katy"
zvo.jpg
Tak a su zalozene. Cakal som ze so Schmiedmann zvodmi bude minimum prace, resp. ze bude treba navarit len priruby na ostatnu cast vyfuku, strasny omyl. Najprv bol strasny stres, pretoze moja M52TUB25 ma uchytenie zvodov na 16 bodov, nie 24. Podla obrazkov tesneni z katalogu autodielu to vyzeralo tak ze priruba proste nesadne lebo dve diery po krajoch su sikmo. Po zhodeni a zalozeni sa ukazalo ze obrazok klamal a zvody sadli bez problemov. Drzia tak ako povodne original zvody a to na 16 matic.
Druhy problem bol s tym ze rura z jednej trojice sa opierala o blok, cize bolo treba nahrievat a ohynat. Stacil centimeter, nahrievalo sa na trikrat kedze ten antikor bol velmi tvrdy a nepoddajny oriesok.
Co sa tyka prejavu, pripadam si trosku smiesne. Keby som mal aspon M-paket... Nechcem ani vediet co si myslia ostatni, stara nasrana herka..

Prejav je najvyraznejsi samozrejme vo vysokych otackach, ale zmenu pocut vzdy ked sa plynovy pedal sklzne za polovicu smerom k podlahe. Zvuk je vyrazny kovovy.
Motoricky sa nechava ovela ochotnejsie vytacat, tie upchate katy uz bolo riadne citit. Akceleracia na 4ke zo 60kmph je vyraznejsia. Detto zo 110-120kmph na 5tke. Spotreba pri jazde 120kmph na tempomate bola 9.2l/100km podla palubaku. Keby som sa na D1 nenahanal a neskusal akceleraciu za roznych podmienok tak dojdem aj za 8.8l/100km. Je to zatial nic nehovoriaci udaj, uvidim podla dotankovania (predtym ale palubak neukazoval take male cisla). Ocakavam ale rast kedze clovek teraz tomu proste musi jebat

PS: velka vdaka kamaratovi ktory sa na to dal a mal s tym trpezlivost
