Tak uz aj ja patrim do klubu ostrekovacich tryskacov z fabie.

Samozrejme u mna sa muselo vyskytnut par komplikacii a sice ze sa mi odtrhol uchyt motorceku intenzivky ked som ho chcel dat dole. Zistil som aj ze ma fest vyzrate tesnenie tak som sa rozhodol ze si zabezpecim iny motorcek. Tym padom ostrek z intenzivky mam zatial nezapojeny.
Kedze hadicky boli strasne stvrdnute a krehke, rozhodol som sa ze ich vymenim. Obe som teda vymenil za jednu ktoru som pretiahol cez prechodku popri kabli napajania vyhrevu ostrekovacov. Na jej konci som umiestnil ypsilon ktory rozdeli tok pre trysky. Hadicka hlavneho ostreku je u mna nadpajana niekde v oblasti nadrzky s intenzivkou (od vyroby). Tam ju potom zase rozpojim a umiestnim druhy ypsilon co mi ostal aby sa miesala klasicka ostrekovacia kvapalina s intenzivnou. Na intenzivku budem mat komplet novu hadicku ktoru v polke rozdelim a umiestnim tam spatny ventil z favoritu.
Takymto riesenim mi ide prechodkou len jedna hadicka. Pouzil som hadicku ktorou su napajane ostrekovace u Skody, cislo dielu 2D0955962. Meter tridsat stoji nieco okolo 4,5€ na skoda-diely. Potrebne su dva kusy. Vsetko na prestavbu sa da teda zakupit v Skode. S hadicou sa velmi dobre pracuje a plast je ovela hrubsi ako original od BMW. Jej priemer je teda asi o 50% vacsi. Ak bude zaujem mozem spravit aj nejaku foto-dokumentaciu...
Samozrejme kvoli komplikaciam a neplanovanej vymene celej hadicky mi na druhy ostrekovac nevydalo a dokoncim to az v piatok. Zatial som si kupil v hornbachu daku priehladnu PVC a s tym pracovat je teda riadny otras. Nechat tych 9€ za 2,6m (2x1,3m) original makkej hadicky na ostrekovace u Skodovakov sa podla mna uplne oplati. Lahsie sa hadicka nasuva na spoje kedze je makka a zaroven potom lepsie drzi a kladie vacsi odpor pri vytiahnuti ako tvrda kedze lepsie prilnie na zarazky.
