No ja neviem..., všetko čo tu píšu ostatní chalani, tak to samozrejmä môže byť ten problém, ale ani nemusí...
Mne sa stalo niečo podobné
Ráno som sadol do auta a proste mi nenaštartovalo. Bol som z toho v riti ako Baťa s dravákami. Keď bol kľúč v druhej polohe, tak prístrojovka svietila normálne, rádio mi hralo, osvetlenie svietilo, ale napr. mi nešli stiahnuť okná a ani stierače nefungovali. Bolo to dosť čudné, pretože mi aj počas zimy štartovalo na prvý šup a do rána ani vôbec nemrzlo. Tak som skontroloval poistky a všetky boli ok. Potom som skontroloval kontakty na baterke, tiež boli ok. Myslel som, že po zime mám vyšťavenú baterku. Tak som vybral baterku a išiel som si ju dať premerať ku kamošovi do servisu. Baterka bola úplne full, žeby som s ňou mohol kľudne aj zvárať a aj vody bolo v nej dosť. Skúsili sme ju nahodiť na iné auto, že či pretočí štartér. Všetko fungovalo v pohode, štartér sa pretočil..., s baterkou nebolo nič, bola proste ok. Nakoniec som bol nútený zavolať do BMW servisu nech sa mi na to prídu pozrieť. Chalan dobehol na servisnom aute, najskôr skúšal štartovať cez káble, ale nepomohlo. Potom zhodil kryt pod volantom a premeral patričné kontakty. Na niektorých mu ukazovalo pokles napätia. Nevedel mi hneď povedať, že v čom je problém. On mal podozrenie, že je vadný štartér, atď... Že vraj ho treba hodiť na zdvihák, lebo ináč sa k štartéru nedostane. Nakoniec mi auto odtiahli a za nejaké tri hodinky mi auto dotrepali domov úplne pojazdné. Chyba nebola v štartéri, ale bol odtrhnutý uchýt na ukostrenie (tomu som trochu nechápal, lebo nejazdím offroad

) a boli vypálené dve poistky (nie tie klasické, ale vzadu v kufri je taká biela krabica so špeciálnymi poistkami BMW, to som ani nevedel...

). To ukostrenie je niekde na motore zo spodu, nevidel som to, takže neviem kde presne to je. Robil mi to u neho doma po pracovnej dobe, akurát že po tie poistky musel zbehnúť do roboty do BMW servisu, lebo tie poistky bežne ani v servisnom aute nemá. Keďže som sa s ním predtým dohodol, že či mi to môže urobiť bez dokladu, tak si za to vypýtal 1.000,- Sk. Furt lepšie ako kupovať nový štartér. No neviem, či som ti nejako pomohol, len som tu rozpísal môj prípad, ktorý je podobný tak trochu aj tvojmu...
Neskôr dodám aj nejaké foto
