... všetko o BMW ...

Moderátori: Hugino, jararak

reklamne predmety bmwklub.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
Impr
Autor témy
Príspevky: 121
Registrovaný: 8.5.2008
Kraj: Žilinský

Podtlak M57 cez silen az po fungujuce Turbo str.2

Streda, 30. Mája 2012, 19:01

.
Naposledy upravil/-a Impr v Sobota, 14. Marca 2015, 17:55, upravené celkom 3 krát.
e39 Touring 530d Bi-Turbo
e46 m3
BY TURBO_BOT
 
csuka530d
Príspevky: 2051
Registrovaný: 5.4.2011
Auto: 530d e39 touring2003
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Nové Zámky

Re: Silenblok motora zapojenie vakua M57

Streda, 30. Mája 2012, 19:20

v ETK hadička čislo 18 je podtlaková hadička kde je stály tlak ked naštartuješ motor

vždy zarovno s konektorom máš takpovediac riadený vývod- odber alebo to nazvi ako chceš
a 90 stupňov od konektoru napájanie teda 18 hadička.
 
Užívateľov profilový obrázok
Impr
Autor témy
Príspevky: 121
Registrovaný: 8.5.2008
Kraj: Žilinský

Re: Silenblok motora zapojenie vakua M57

Streda, 30. Mája 2012, 19:28

takze to mam dobre alebo zle? ciernu mam staly podtlak a zelena ide k silenblokom
e39 Touring 530d Bi-Turbo
e46 m3
BY TURBO_BOT
 
Užívateľov profilový obrázok
Impr
Autor témy
Príspevky: 121
Registrovaný: 8.5.2008
Kraj: Žilinský

Re: Silenblok motora zapojenie vakua M57

Streda, 30. Mája 2012, 19:32

podla ETK to mam zle a musim ich vymenit. len si to chcem overit...
e39 Touring 530d Bi-Turbo
e46 m3
BY TURBO_BOT
 
Užívateľov profilový obrázok
Rudo ZM
Príspevky: 1364
Registrovaný: 14.2.2011
Auto: BMW 540iA
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Zlaté Moravce

Re: Silenblok motora zapojenie vakua M57

Streda, 30. Mája 2012, 19:39

Tiež som to riešil a pokial si dobre pamätám,na tom ventile je označené ako "in" a "out".Pokial je to tak:"in"je stály podtlak a "out" ide na silentbloky.Ak si to s niečím pletiem,tak sorry... :roll: Prípadne keď budem mať trocha času,kuknem na moj motor a hodím ti to sem...Ale ako tak rozmýšlam :arrow: ten ventil otvára a zatvára podtlak :arrow: nieje jedno či ide podtlak zlava-doprava alebo sprava-dolava :?: :-k
Naposledy upravil/-a Rudo ZM v Streda, 30. Mája 2012, 19:43, upravené celkom 1 krát.
E39 530dTour R.I.P.-> E39 540iA
 
Užívateľov profilový obrázok
Impr
Autor témy
Príspevky: 121
Registrovaný: 8.5.2008
Kraj: Žilinský

Re: Silenblok motora zapojenie vakua M57

Streda, 30. Mája 2012, 19:41

na tych co su na EGR a turbe to skutocne je, ale na tomto som to nenasiel....preto topic....naprd je ze to podla mna bez toho aby islo dole sanie neuvidis.
e39 Touring 530d Bi-Turbo
e46 m3
BY TURBO_BOT
 
csuka530d
Príspevky: 2051
Registrovaný: 5.4.2011
Auto: 530d e39 touring2003
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Nové Zámky

Re: Silenblok motora zapojenie vakua M57

Streda, 30. Mája 2012, 19:42

zameň zelenú s čierným a bude to dobre teraz to máš opačne.

ale inak to teoreticky funguje aj opačne len ktovie dokedy
 
Užívateľov profilový obrázok
Impr
Autor témy
Príspevky: 121
Registrovaný: 8.5.2008
Kraj: Žilinský

Re: Silenblok motora zapojenie vakua M57

Streda, 30. Mája 2012, 19:46

si zober ze to je opacne a este ktomu ta cervena bola roztrhnuta :-D podla mna minimalne 8-4roky...podla toho v akom stave su tie hadicky.
e39 Touring 530d Bi-Turbo
e46 m3
BY TURBO_BOT
 
Užívateľov profilový obrázok
Impr
Autor témy
Príspevky: 121
Registrovaný: 8.5.2008
Kraj: Žilinský

Re: Silenblok motora zapojenie vakua M57

Streda, 30. Mája 2012, 19:46

csuka530d napísal:
zameň zelenú s čierným a bude to dobre teraz to máš opačne.

ale inak to teoreticky funguje aj opačne len ktovie dokedy


PS. Dik
e39 Touring 530d Bi-Turbo
e46 m3
BY TURBO_BOT
 
Užívateľov profilový obrázok
Rudo ZM
Príspevky: 1364
Registrovaný: 14.2.2011
Auto: BMW 540iA
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Zlaté Moravce

Re: Silenblok motora zapojenie vakua M57

Streda, 30. Mája 2012, 19:49

každopádne ani jedna z tých hadičiek nesmie byť deravá,lebo ti to rozhodí celý podtlakový systém a potom ide doprdele aj ovládanie turba...
E39 530dTour R.I.P.-> E39 540iA
 
Užívateľov profilový obrázok
Impr
Autor témy
Príspevky: 121
Registrovaný: 8.5.2008
Kraj: Žilinský

Re: Silenblok motora zapojenie vakua M57

Streda, 30. Mája 2012, 19:54

sak prave preto to riesim,tahalo od 3000 az..ta od expanzky po ten ventil bola uplne splasnuta...vravim si jasne tak tu je problem, ale este som to radsej pozrel dalej a kukam roztrhnuta dalsia este ze som kupil 5m :-D ak to nepomoze este vymenim tie od toho Tcka k silenblokom zospodu.
e39 Touring 530d Bi-Turbo
e46 m3
BY TURBO_BOT
 
Užívateľov profilový obrázok
Rudo ZM
Príspevky: 1364
Registrovaný: 14.2.2011
Auto: BMW 540iA
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Zlaté Moravce

Re: Silenblok motora zapojenie vakua M57

Streda, 30. Mája 2012, 20:12

Vymeň všetky tie hadičky a máš pokoj.Ja som mal deravý pravý silentblok(nie hadicu),utekal mi tade podtlak a následne ma to hádzalo do núdzového režimu lebo regulácia turba bola z toho zblbnutá...Okrem toho to búchalo pri pridaní plynu jak jebnuté ](*,)
E39 530dTour R.I.P.-> E39 540iA
 
Užívateľov profilový obrázok
Impr
Autor témy
Príspevky: 121
Registrovaný: 8.5.2008
Kraj: Žilinský

Re: Silenblok motora zapojenie vakua M57

Streda, 30. Mája 2012, 20:45

jj presne to idem urobit len som stratil jedno to tesnenie co je na srobe sania takze az v piatok ho budu mat v bavarii...strasne sa tesim ako to bude tahat :twisted:
e39 Touring 530d Bi-Turbo
e46 m3
BY TURBO_BOT
 
Užívateľov profilový obrázok
Rudo ZM
Príspevky: 1364
Registrovaný: 14.2.2011
Auto: BMW 540iA
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Zlaté Moravce

Re: Silenblok motora zapojenie vakua M57

Streda, 30. Mája 2012, 20:52

Good luck :wink: ,daj vedieť ako si dopadol........
E39 530dTour R.I.P.-> E39 540iA
 
Užívateľov profilový obrázok
Impr
Autor témy
Príspevky: 121
Registrovaný: 8.5.2008
Kraj: Žilinský

Re: Silenblok motora zapojenie vakua M57

Streda, 30. Mája 2012, 21:00

.
Naposledy upravil/-a Impr v Sobota, 14. Marca 2015, 17:57, upravené celkom 1 krát.
e39 Touring 530d Bi-Turbo
e46 m3
BY TURBO_BOT

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 15 neregistrovaných