Servus... mam pocit ze jedina vec co moze byt v tych miestach odpojena je solenoidny ventil ERG ventilu teda pokial ho mas odpojeny a neukazuje chybu je bud stale ten ventil na mieste alebo je prepojeny odporom ( v podstate staci odpojit len hadicu).. to je vsak jedno.. usudzujem podla toho ze ta hadica je poznacena modrym pasikom to je tusim ERG je tam este druha podobna oznacena zltym pasikom ta je pre swirl flaps ( klapky zabranujuce privodu vzduchu v nizkych otackach ) - koli emisiam...
Jedina vec je ze ten ventil vyžaduje
podtlak a nie kvapalinu teda takyto filter pre kvapalinu je bud robota niakeho mechanika (aby sa nezasrala vyveva)- to je celkom dobry napad aby sa z odpojeneho podtlaku nedostal bordel do vyvevy... ,alebo sa niekto hral s hadicami vystrihaval ich odtial ako ten noznicovy ervin a potom tam cosi prepajal - nejaky prepad a podobne ale v tom pripade by tam niekde nieco
urcite tieklo ...
Skus nastartovat a prstom skus ci nasava vzduch ak hej som na 99% presvedceny ze to
sluzi ako filter vzduchu pre vyvevu v dosledku odpojenia podtlaku od ERG ventilu... Toť moj nazor... ale ak zistis co to je napis... rad sa comusi priucim..
