... všetko o BMW ...

Moderátori: Hugino, jararak

mmracing.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: Možnosti úpravy motora 530d

Streda, 22. Februára 2012, 22:53

možno by trochu pomohlo vymeniť turbo za gt2260v z e60tky, namontovať väčší IC a tak upraviť soft, potom by si mohol mať aj cez 240koní
alebo keď chceš nejaký extrém tak napr. holset hx40 zo scanie :mrgreen:
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
Užívateľov profilový obrázok
Rudo ZM
Príspevky: 1364
Registrovaný: 14.2.2011
Auto: BMW 540iA
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Zlaté Moravce

Re: Možnosti úpravy motora 530d

Streda, 22. Februára 2012, 22:58

Chápeme!135 či 142 kW je ti málo,ty ďáble :twisted: V tom prípade skús kontaktovať chlapíka s nickom donuzo.Má ozaj pekne nafúknutú 330d.Ten by mohol vedieť čo a ako...
E39 530dTour R.I.P.-> E39 540iA
 
Tyler
Autor témy
Príspevky: 103
Registrovaný: 10.10.2011
Kraj: Košický
Bydlisko: Košice

Re: Možnosti úpravy motora 530d

Streda, 22. Februára 2012, 23:04

tak ešte nie som šťastným vlastníkom, ale čaká ma pekne zaparkovaná v garáži :) musím predať moju 36ku :/ aby bolo dosť cashu ako na auto, tak na úpravy.

* turbo bolo menené, ale neviem, či dali niečo väčšie :/
E36 320i coupe
 
Užívateľov profilový obrázok
jararak
Príspevky: 11369
Registrovaný: 13.5.2008
Auto: skodofka 120l
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kostoliste

Re: Možnosti úpravy motora 530d

Štvrtok, 23. Februára 2012, 08:37

nesom isty, ci sa ti tam podari dat to turbo z e60, dovod jednoduchy, e39 ma mechanicke nastavenie klapiek, e60 co mi je zname ma uz elektronicke nastavovanie
bmwcoding.sk
bmw maps 2025/fsc/carplay/ cz/sk pre cic/nbt
kluce pre bmw/mini, klonovanie riadiacich jednotiek, chiptunning, egr/dpf/scr off
oprava frm, upravy CAS/FEM/BDC, DME/DDE, virgin prevodovky a budikov
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12582
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: Možnosti úpravy motora 530d

Štvrtok, 23. Februára 2012, 12:35

si to predstavujete jak poškrabat sa na vajciach.. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ... 530D E39 má dobrý motor, ale velmi záleží na stave trysiek a turba a spojky....(čo poznám E39 530d tak vela ich už kôli vstrekom nemá už ani 135 a 142kw...)........klasickým čipom sa dá isť ak je auto v 90-100% na 210-220PS,dá sa ísť aj vyššie,ale to už je o iných vstrekoch, čo sa do tohoto auta nedajú dať,lebo pre tento model sú určené len jedny vstreky, aj ked by si dal silnejšie turbo,tak potrebuješ aj palivo, a to ti to auto nebude stíhať tlačit, už len koli čerpadlu pod nohami ktoré mám tlak 4bary......donuzo mám svoje auto na 340Ps ale to je už 3generácia 3L diesla, má tam viac uprav, cez iné vstreky, vyfuk,xy úprav, ktoré bežný človek len tak neurobí.......extremne upravy sa daju,ale s E39 z 1 generáciou common railu nedostaneš viac muziky ako je dovolené čipom a nejakou tou úpravou spojky,vyfuku.....

RUDO ak budeš chciet niečo riešiť, tak sa kludne ozvi z DONUZOM spolupracujem.... :wink:
Naposledy upravil/-a TT-SIMIK v Štvrtok, 23. Februára 2012, 12:40, upravené celkom 2 krát.
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12582
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: Možnosti úpravy motora 530d

Štvrtok, 23. Februára 2012, 12:37

jararak napísal:
nesom isty, ci sa ti tam podari dat to turbo z e60, dovod jednoduchy, e39 ma mechanicke nastavenie klapiek, e60 co mi je zname ma uz elektronicke nastavovanie



E60 má aj také aj take turbo....))))su v nej použté aj podtlakové turbá aj elektornické.....záleži od roku...))))
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
Užívateľov profilový obrázok
Rudo ZM
Príspevky: 1364
Registrovaný: 14.2.2011
Auto: BMW 540iA
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Zlaté Moravce

Re: Možnosti úpravy motora 530d

Štvrtok, 23. Februára 2012, 20:32

Šak práveže otázka stojí tak že či sa oplatí tlačiť velý peniaz do mechanických úprav M57.Tlačiť lóve do hardwaru,keď sa dá slušný výsledok dosiahnuť rýchlo a za rozumný peniaz chipom?Jasné,ak sa ide do extrému treba meniť aj hardware.Ale pre bežné používanie? :-k
E39 530dTour R.I.P.-> E39 540iA
 
Tyler
Autor témy
Príspevky: 103
Registrovaný: 10.10.2011
Kraj: Košický
Bydlisko: Košice

Re: Možnosti úpravy motora 530d

Piatok, 24. Februára 2012, 00:50

tak veci ako podvozok, skrátené radenie a možno sanie sa na hw úpravy celkom oplatí? či nie? neviem, ako to je s 39, ja som mal len 36 doteraz, takže preto sa pýtam :))
E36 320i coupe
 
Užívateľov profilový obrázok
jararak
Príspevky: 11369
Registrovaný: 13.5.2008
Auto: skodofka 120l
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kostoliste

Re: Možnosti úpravy motora 530d

Piatok, 24. Februára 2012, 07:27

najprv to auto kup a potom uvidis, je to ine vozenie. je tam slabsi prenos cesty oproti e36 s mpaketom, avsak auto je dlhe a citis ho pekne, vela krat zaznamenas mierne preklznutie aj bez toho, aby ti blikol stabilizacny
neviem co za motorizaciu si mal ty, v urcitych otackach je to lenivsie ako moja 323i ale na druhu stranu v spektre svojho krutaku je to vcelku peklo s prednesom ala v8

co sa podvozku tyka, e39 naklana ovela menej, odbocka z presovskej na THC alebo alejova od shell pripojka na most, popripade hore moldavska niesu problem v asi 30km vyssej rychlosti, ako som u e36 mal pocit ze uz by som dalej tlacit nemal
bmwcoding.sk
bmw maps 2025/fsc/carplay/ cz/sk pre cic/nbt
kluce pre bmw/mini, klonovanie riadiacich jednotiek, chiptunning, egr/dpf/scr off
oprava frm, upravy CAS/FEM/BDC, DME/DDE, virgin prevodovky a budikov
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12582
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: Možnosti úpravy motora 530d

Piatok, 24. Februára 2012, 11:08

môj zaver je,že z M57 okrem dobreho čipu nič viac nečakaj, sanie určite neriešit, tam výkon nedostiahneš....možno 1Ps.....ak je v dobrom stave,tak sa da pekne urobit a vykon okolo 200Ps je uplna pohoda.....
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12582
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: Možnosti úpravy motora 530d

Piatok, 24. Februára 2012, 11:10

Rudo ZM napísal:
Šak práveže otázka stojí tak že či sa oplatí tlačiť velý peniaz do mechanických úprav M57.Tlačiť lóve do hardwaru,keď sa dá slušný výsledok dosiahnuť rýchlo a za rozumný peniaz chipom?Jasné,ak sa ide do extrému treba meniť aj hardware.Ale pre bežné používanie? :-k


čip sa da riešit,ale ako vravím auto musí mat v poriadku vstreky a turbo a spojku.....vieš kolko M57 nemá ani výkon 135kw a 142kw v sérii, km robia,nafta robia svoje....
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
suchtoxxl
Príspevky: 245
Registrovaný: 18.7.2010
Auto: bmw 525tds E39
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: ilava

Re: Možnosti úpravy motora 530d

Piatok, 24. Februára 2012, 16:36

napis donuzovy,ten 330D s popici vykonom.a ma dobre spraveny soft,ale aj neake mechanicke upravy ma porobene
 
Užívateľov profilový obrázok
Rudo ZM
Príspevky: 1364
Registrovaný: 14.2.2011
Auto: BMW 540iA
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Zlaté Moravce

Re: Možnosti úpravy motora 530d

Sobota, 25. Februára 2012, 00:56

Tyler:osobne som pri tomto motore za dobrý čip.Čo sa týka sania,podla mňa sa bavlneným filtrom nepokazí nič.Keď aj žiadny výkon nezarobíš,pri cene cca 80€ ho máš pri 3-tej výmene papierového cenovo späť.A to má životnosť možno 5-10 rokov.Rozumne vyčistiť výfuk tiež neublíži.Takisto ani skrátené radenie a dobrý podvozok nebude na škodu.Samozrejme toto všetko má zmysel iba ak je motor v dobrom stave,ako píše TT-simik.
E39 530dTour R.I.P.-> E39 540iA
 
Užívateľov profilový obrázok
lubomt
Príspevky: 1042
Registrovaný: 14.6.2010
Kraj: Žilinský

Re: Možnosti úpravy motora 530d

Sobota, 25. Februára 2012, 13:19

este je moznost dat upravit turbo vo vnutri a potom cip, aj taketo turbo dokaze viac tlacit. Tieto upravy robi napr. BH motorsport v Turanoch /Brano Hanko/. V cene je aj nabrzdenie vykonu motora pred cipom a po cipe. vykon sa prideva podla stavu motora. Pri extremnom zvysovani vykonu nad 1000eur ta uz bude brzdit priemer vyfukovych rur, ked tieto vymenis, dostanes z toho viac ale potom Ta zabrzdi zase slaby chladic nasavaneho vzduchu. Vsetkym tymto som si na svojom aute presiel, dostal som sa na 315k a teraz ma brzdia malo ucinne chladice nasavaneho vzduchu, pretoze mam uz na vystupe z turba pri plnom vykone teplotu vzduchu nejakych 93st /cim vyssia teplota, tym menej dokazes stlacit vzduch/. Po vymene za ucinnejsie zase teplota ide dole na cca 25st,vykon automaticky poskoci o cca 20k /zalezi aky motor/ a da sa este ist vykonom zase hore. Je to iba o peniazoch a kto chce kolko z toho dostat
 
napst3r
Príspevky: 60
Registrovaný: 7.9.2011
Kraj: Bratislavský

Re: Možnosti úpravy motora 530d

Utorok, 28. Februára 2012, 12:18

lubomt napísal:
este je moznost dat upravit turbo vo vnutri a potom cip, aj taketo turbo dokaze viac tlacit. Tieto upravy robi napr. BH motorsport v Turanoch /Brano Hanko/. V cene je aj nabrzdenie vykonu motora pred cipom a po cipe. vykon sa prideva podla stavu motora. Pri extremnom zvysovani vykonu nad 1000eur ta uz bude brzdit priemer vyfukovych rur, ked tieto vymenis, dostanes z toho viac ale potom Ta zabrzdi zase slaby chladic nasavaneho vzduchu. Vsetkym tymto som si na svojom aute presiel, dostal som sa na 315k a teraz ma brzdia malo ucinne chladice nasavaneho vzduchu, pretoze mam uz na vystupe z turba pri plnom vykone teplotu vzduchu nejakych 93st /cim vyssia teplota, tym menej dokazes stlacit vzduch/. Po vymene za ucinnejsie zase teplota ide dole na cca 25st,vykon automaticky poskoci o cca 20k /zalezi aky motor/ a da sa este ist vykonom zase hore. Je to iba o peniazoch a kto chce kolko z toho dostat


a v serii si mal aky vykon?

da sa na ten chiptuning v Turanoch spolahnut ako na npr. MMRacing? O MM som tu cital dost a ich by som sa nebal.

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 7 neregistrovaných