Štvrtok, 30. Októbra 2014, 07:54
rozhodne by som 520i nekupoval (aspon nie m52 motor), jednoducho je to slabe a spotrebou neohuri, radsej by som sa vrhol do 523i a viac ktore zvyknu mat sikovnejsiu vybavu.
v tychto rokoch je to uz pomaly jedno, pozor si musis davat na vsetko.
ak na prvy pohlad nevidis ziadnu hrdzu, fajn, musis ju hladat (a bohuzial vela roboty mat nebudes). skus pozriet na prahy ci su rovne, jednoliate, ak je prehnity prah, tak kocka na zdvihak ho vytlaci do priestoru. dalej hrdzaveju anie nie tak zadne falce blatnikov, skor troska dalej pod naraznikom hrana a pod kufrom. Dvere idu jednoducho vymenit, ale pozri si aj tie, zo spodu na hrane budu pravdepodobne pekne ohrdzavene.
Stlac brzdovy pedal, ak bude vydavat nejaky divny zvuk, akoby blubotavy, nieje dobre znamenie, skus vybrat lavy pelovy filter aj jeho umiestnenie, tak sa dostanes k posilovacu brzd, ak to tam bude od prachu a pavucin - dobre, ak to tam bude "ciste" popripade mokre, tak je posilovac na vymenu - ale zase je to len par korun
brzdy by ti nemali triast pri dobrzdovani
skus zatiahnut rucnu brzdu, rychlost a skus auto akoby potlacit, nemalo by sa ti podarit ho potlacit, ak to ide - zadne silenty napravnice su v <>
chyt auto za ram alebo hagusy a skus ho rozkyvat do stran, od zadnej napravy by si nemal mat zvuky ako stary rebrinak, ak mas - su capy tzv "granaty"v pecku
v aute skus postlacat vsetky tlacitka a ocakavaj nejaku odozvu, ak auto bude mat tempomat - do roku 98 je vcelku draha oprava tohto systemu ak nejde
skus omakat koberec za vodicom a spolujazdcom ci nieje mokry, ak hej - zle prilepene folie na dverach
pozri ci auto ma rezervu, orech na bezpecnostne sruby, zdvihak a take tie kravinky.
bmwcoding.sk
bmw maps 2025/fsc/carplay/ cz/sk pre cic/nbt
kluce pre bmw/mini, klonovanie riadiacich jednotiek, chiptunning, egr/dpf/scr off
oprava frm, upravy CAS/FEM/BDC, DME/DDE, virgin prevodovky a budikov