StarLM
Moje auto ked prejde do toho mtrveho rezimu zaroven sa samo vypne osvetlenie kastlika pripadne ak zabudnes vypnut bodove svetla atd .. vsetko v interiery
Je to zrejeme napajane cez
(A1) kukni ( A1- X18122 - X541(3pin) - svetlo z kastlika napajane z A1 sa vypne CCA po pol hodke) tato A1 ma pod sebou aj klimatronik A11 X610 pin 4 je to vsetko na jednej vetve to znamena ze ak nejde svetlo v kastliku tak napatie nejde ani na ten zmenovany pin 4 na klimatroniku... nevypina ho prave tento signal?

- asd.jpg (41.28 KiB) 3055 zobrazení
no a toto je rele K72 uzavrety obvod resp.

- aaa.jpg (39.25 KiB) 3055 zobrazení
pise sa pri tom :
Closed-circuit (standby) current cut-out
The electrical closed circuit cut-out function switches off loads which consume closed circuit (standby) current at terminal 30. The closed circuit current cut-out is controlled by the load cut-out relay K72.
A voltage filter is also integrated in the relay K72 to filter the ripple of the electrical system. This filter is necessary for the motors of the steering column and seat memory.
The following systems are connected to the closed circuit current cut-out:
•7 series, E38, up to model year 1996: Seat adjustment, rear head restraint adjustment, steering column adjustment and sun shade.
•7 series, E38, as of model year 1996: Seat/steering column memory
•5 Series, E39: Seat/steering column memory
The relay K72 is driven via terminal 15 and the "load cut-out" signal from the basic module of the ZKE III
Load cut-out signal
The load cut-out signal is switched by the basic module of the ZKE III.
When terminal R is switched on, B+ is switched from the basic module to the relay K72. The basic module switches off the B+ supply 16 minutes after switching off terminal R.
The relay is switched on again together with switching on terminal R or terminal 15 or, when a signal change takes place at an input of the ZKE III; e.g. opening a door, opening the front lid, unlocking a door.
When terminal 15 is switched on (signal at Pin 8 of relay K72) the closed circuit current cut-out relay switches on the B+ supply for the connected loads irrespective of the status of the load cut-out signal.
google translateUzavretý-obvod (pohotovostný režim) aktuálne cut-out
Uzavretý elektrický obvod cut-out funkcie vypne zaťaženie, ktoré spotrebúvajú uzavretým okruhom (pohotovostný režim) prúd u terminálu 30. Uzavretý okruh súčasných cut-out je riadený zaťaženie cut-out relé K72.
Napätie filter je tiež integrovaný do relé K72 pre filtrovanie vlna elektrického systému. Tento filter je potrebné pre motory stĺpika riadenia a sídlo pamäte.
Nasledujúce systémy sú napojené na uzavretý okruh aktuálne cut-out:
• 7 séria, E38, až modelový rok 1996: Seat úprava, zadné opierky hlavy, nastavenie, nastavenie stĺpika riadenia a chrániace proti slnku.
• 7 séria, E38, od modelového roku 1996: Seat / volant pamäte
• řady 5, E39: Seat / volant pamäte
Relé K72 je poháňaný pomocou terminálu a 15 "zaťaženie cut-out" signál zo základného modulu zložité III
Load cut-out signál
Zaťaženie cut-out signál sa prepne do základného modulu zložité III.
Ak je terminál R zapnutý, + B je prešiel od základnej modul pre relé K72. Základný modul vypne B + dodanie 16 minút po vypnutí terminálu R.
Relé je zapnutý opäť spolu so zapnutím termináli terminálu alebo R 15, alebo pri zmene signálu prebieha na vstup zložité III, napríklad otváranie dverí, otváranie predné veko, odomykanie dverí.
Ak je terminál 15 zapnutia (signál na pin 8 relé K72) uzavretom okruhu súčasných cut-out relé sa prepne na B + napájanie pripojenej záťaže bez ohľadu na stav zaťaženia cut-out signál.
no zaujalo ma tam to spojenie
obvod cut-out funkcie vypne zaťaženie
Neberte to moc do uvahy len ma to zaujma...
