... všetko o BMW ...
lubomt napísal:Takto som sa papral minule so svojimi kotucmi vpredu , velkost 387mm, nechsl som sa nahovorit na stocenie kvoli okrajovej špone a nevedeli ho vyrovnat uz 4 ludia, stale potom triasol. Pomohla iba vymena za nove. Neviem o kolko mas stocene , ale pokial prekrocia urcitu minimalnu hrubku, radi sa aj krutia po par silnejsich zabrzdeniach.
lubomt napísal:Presne tak. Platnicky si sadnu na kotuce
lubomt napísal:Mam skusenost, ze ak je raz krivy kotuc, nepomoze Ti nic
lubomt napísal:Toto sa mi v minulosti stalo 2x a vzdy mi zamietli reklamaciu. Az pri druhom raze som sa nedal a potom mi ho vymenili. Ak ho mas novy a potrebujes jazdit, nahod na jednej strane stary a po vymene prehod. Nic s nim nerob, lebo Ti neuznaju. Musis mat potvrdenie od ich zmluvneho partnera, ze oni ho odborne nahadzovali
Britt napísal:Trasenie volantom na E39 je tak bežný problém že ho zažil asi každý majiteľ E39.
Stačí sa pozrieť na tieto témy tu na fóre.
Aj ja som riešil trasenie volantu a tak isto som narazil na kotúče (Brembo) ktoré nové prešli 500km a triasli!!!
Ako každý som postupne vylučoval čo by mohlo byť príčinou a stálo ma to kopec času a peňazí.
Samozrejme ako zákon schválnosti káže až keď som vymenil všetko čo sa dalo a došlo k výmene poslednej možnej veci (nábojov predných kolies) až po tejto výmene nábojov prestal problém s trasením volantu.
Upozorňujem že pôvodné náboje ani po kontrole v servise nevykazovali žiadnu vôlu. Napriek tomu som ich vymenil. Až po ich výmene sa problém podarilo odstrániť.
Preto že odstrániť problém s trasením volantu trvalo mechanikom viac ako pól roka odniesla si to následne spojovacia tyč riadenia a serva ktorá bola vymlátená a tento kúsok hliníka sa nedá zohnať inak ako originál a stoji 280,-€.
Len dodám že som pri výmene predných kotúčov išiel do ATE-čiek a platničky som kúpil tiež ATE Keramik.
Tieto brzdy boli super a určite budem kupovať už len tie.