Máš sedan alebo kombi?
Ak sedan, tam to bude zaujímavé. V kombíku to ide ľahko.
Postup:
Odmontuješ všetky chujoviny na strope
A stĺpik - ak je krytka na airbag pod ňou je šrób, ak nieje asi to bude len nacvaknuté
B stĺpik - tam treba odobrať celý plast, čierny spodok prvý, vrchný diel potom
C stĺpik - v kombajne sme dávali dolu lavicu, kvôli zadným pásom, myslím, že pri oprave šíbra to nebude nutné, tapacír je tam len nacvaknutý
D stĺpik - treba vycvaknúť a vybrať
Následne otváraš šíber do maximálnej polohy, odporúčam použiť elektrické otvorenie a nasledovne to ešte mechanicky dotiahnuť do úplne otvorenej pozície
Zhora šíbra je asi 30 šróbov, torxov, tie treba vyšróbovať a vybrať plech, ktorý držia, zároveň držia aj stropnicu
Teraz môžeš prejsť na vyberanie stropnice, tú vyberieš, zvykne byť uchytená len na tesneniach a na dobrej vôli, ak máš tour tak vzadu ju držia aj reprákové krytky
Keď ju dostaneš z auta von, z kombíka to ide ľahko, zo sedanu to bude asi zábavnejšie, odpojíš elektriku vedúcu do šíbra
Odpojíš odtokové hadičky z každého rohu šíbra
Po obvode šíbra je asi 20 torxových šróbov, všetky treba vybrať. ALE POZOR!!!!!! tu už musí jeden človek šíber držať a druhý odskrutkovávať, ináč keby si to robil sám, jebne Ti na hlavu

Vyberieš šíber a môžeš meniť, čo potrebuješ.
Spätná montáž sa robí presne opačne.
S týmto návodom by Ti to malo trvať o polovicu kratšie ako nám dvom s koradom. Robili sme to asi 14 hodín

Pri spätnej montáži odporúčam stropnicu poriadne zachytiť za každé tesnenie, veľmi dobre si popozeraj ako to tam drží, aby si to tam dokázal uchytiť späť. Každý šrób, plastový háčik a pičoviny si odkladaj, najlepšie si to označ. Aby si v tom nemal chaos. Buď pripravený, že nejaký zlomíš. Ten bude treba objednať.
Na nejasnosti sa pýtaj :)