Streda, 22. Júna 2011, 12:37
dávalo sa dole sanie, kvôli separatoru oleja a nejakým hadicam okolo, boli rozsypané, dával sa dole alternátor(repas a nove ložisko) a všetky kable zákonite museli poodpájať a potom ich zle pozapájali, alternátor nebol zapojený vôbec, tak som ho zapojil a baterka už svieti a konektor na taktovací ventil som mal zapojený na čidlo tlaku oleja a ten konektor 1 pinovy čo má isť na tlak oleja bol na taktovacom ventile.Káble sú už správne taktovací ventil funguje, auto ma lepší zvuk a lepšie otáčky atď.To čidlo tlaku oleja som vymenil a stále nefunguje, tak neviem. Keď ten konektor prepojím na kostru kúskom káblika,ako si mi radil olejnička svieti, keď zapojím na čidlo už nesvieti.Možno mi predali pokazené čidlo iné ma už nič nenapadá...
aktualne audi a6 4G
ex:audi a6 c6 avant 3,2 FSI
ex: audi a6 c6 3,2 FSI
ex: volvo S80II D5
ex: octavia2 RS 2,0TDI
ex: e39 touring 530d
ex: e60 530i
ex: e39 523i