... všetko o BMW ...

Moderátori: Hugino, jararak

obchodna sekcia
 
Tibka
Autor témy
Príspevky: 92
Registrovaný: 28.9.2013
Auto: BMW 316i coupe
Kraj: Nitriansky

e39 528i diagnostika - chyby

Nedeľa, 16. Novembra 2014, 23:59

Chlapci chcel by som sa opýtať čo vlastne znamenajú tieto chybové kódy
Petrol (M52B28 - 286S1 - Siemens MS 41 - MT/AT)
DTC
Description
55
- Output stage of oxygen sensor heater
-
2
202
- Fuel trim bank 1, permissible range exceeded <--- toto bude asi lambda sonda ?

Keď mám motor studený a naštartujem tak sa mi kolíšu otáčky aj keď mám zaradenú rýchlosť aj keď neutral <-- automat mám
Po zahriatí je už vpohode

94 - Actuator central locking, passengers door <-- central mi blbne , otvoriť otvorí s dialkovým ale nezatvorí len s klúčom, to bude treba asi znova nastaviť ?

Jedná sa o BMW e39 528i automat r.v. 1996
 
Tibka
Autor témy
Príspevky: 92
Registrovaný: 28.9.2013
Auto: BMW 316i coupe
Kraj: Nitriansky

Re: e39 528i diagnostika - chyby

Streda, 24. Decembra 2014, 13:21

Pre info, tak to bola ta lambda sonda, menil som oba a cicka uz ide ako ma ;)
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: e39 528i diagnostika - chyby

Štvrtok, 25. Decembra 2014, 11:37

tému som si pred mesiacom nevšimol ale z toho výpisu to bolo jasné, vadný výhrev lambdy spôsoboval nepravidelný chod za studena
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných