... všetko o BMW ...
luky2208 napísal:Ale ty si mal dole asi len vyčko elektronickej hlavy a nie celu hlavuak daš dole len vyčko tak sa nič nedeje.
PS:na mojom som mal dole celu hlavu a po založeni speť som auto naštartoval na prvý krat a nezdala sa my žiadna zmena. ALE !!! pred demontažou bola davka paliva na volnobeh 5mg/z a po poskladaní bola davka 9mg/z. Zdalo sa my že auto ide rovnako ako predtým a jazdil som takto skoro rok. Až my to nedalo pokoja a trožku som sa stým pohral. Pomocou diagnostyky som to pohybom el.hlavy doladil speť na 5mg/z a len potom som zbadal aky je to rozdiel. Auto štartuje za studena a aj za tepla uplne super,tah sa zmenil ako keby som sadol do ineho auta a upravila sa aj spotreba,samozrejme že smerom nadol. Ked som už na to prišiel ako sa to da doladiť na davku aku si želam tak som to skušal davať na rôzne hodnoty od 3mg/z až po 10mg/z ale jednoznačne najlepšie ide auto na davku 5mg/z a aj najlepšie štartuje či za tepla alebo studena.Stači pohnuť hlavou fakt len o desatinu mm a davka je uplne mimo. Takže tesnenie sa da vymeniť aj doma ale trafiť to speť na pôvodne miesto je takmer nemožné.ale platiť za nastavenie a vymenu tesnenia cca 200€ + demontaž/montaž je fakt dosť
![]()
Ešte jedna poznamka ! ak som dal davku 10mg/z tak motor začal na volnobeh jemne kolisať,takže tym čo koliše TDSko na volnobehu maju bud vadnu El.hlavu na čerpadle alebo je zle nastavena davka.
BJS napísal:Nastavoval som predvstrek čerpadla, vačkovku a napadlo ma zmerať si ten snímač polohy. Mne to ukazuje 2,6 Volta. Studené aj teplé štarty výborné, no na emisnej![]()
![]()
. Nemôžem posúvať hlavou na čerpadle, pretože je tam s epoxidom zaliata ta vodiaca diera. Hlavu môžem položiť len na pôvodné miesto. Mám ten epoxid odj...ť preč, aby som mohol pohnúť hlavou, alebo sa mám na to ...?