Pondelok, 29. Októbra 2012, 20:01
keď je chyba v imobilizéri tak môžeš vymieňať zapalovanie nič to nepomôže
princíp imobilizéru (EWSII):
v kľúči je čip, pri spínacej skrinke je kruhový prijímač ktorý zachytáva signál z čipu, a vyšle ho do transmiteru (malá krabička neďaleko zapaľovania), tá prekonvertuje signál ktorý ďalej putuje do EWS modulu, odkiaľ to ide následne do RJ, poprípade iných častí auta a motora ktoré sa odblokujú a môžeš štartovať
keď je niektorá súčiastka z týchto chybná tak točíš ale nenaštartuješ
keď vymeníš zapaľovanie (aj kľúč) ale nepoužiješ celý EWS systém a aj RJ s ktorým je spárovaný daný kľúč tak nenaštartuješ
potrebuješ buď nejakým spôsobom spojazdniť svoj povodný imobilizér alebo to komplet vymeniť aj s riadiacou jednotkou motora za druhý, alebo to dať niekomu šikovnému kto sa v tom poriadne vyzná tie veci spárovať
chyba imobilizéru, čiže blokovanie štartovania imobilizérom sa dá u TDS pekne počuť, keď si otvoríš kapotu a budeš poslúchať čerpadlo, otočíš kľúčikom čerpadlo cvakne raz (otvorí prívod nafty) a následne cvakne druhý krát (zatvorí a neni šanca naštartovať)
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."