... všetko o BMW ...
Schnitzer napísal:Motor teraz vyzera asi takto.
SigSauerBang napísal:
Klasika M20 , treba meniť občas aj rozvodový remeň, mne sa stalo to isté ,remeň preskočil o 11zubov,tieto motory je riziko vytáčať do obmedzovača,presne tam sa mi zabil,niekde pri 6500ot/min,ked zapal obmedzopvač . Ja som dopadol ovela horšie, odtrhnuté 2 ventili, K.O jeden piest, kaput hlava, no oprava nie je až tak drahá,ked nemáš zlú hlavu, tú som dával repasovať a zvárať do TT za 150€ ,piest+krúžky do 50€ a ventil okolo 10€, lepšie je už vymeniť aj ojničné ložiská,lebo nevieš aké šupy dostalo to jedno,kde máš zlý ten piest. Mna to stálo 650€,ale nerobil som to sám,robil to mechanik,takže robota,je tam najhoršia a menil som aj samozrejme aj tesnenia. Rozhodne by som rozmýšlal o dobrom 24Ventilovom motore,ked to vieš prispôsobiť,lebo tam máš už reťaz, ale aj tak nemáš záruku,či nebude zabitý aj ten,predsa majú roky už tie motory a málokedy nájdeš dobrý kus,čo nedymí do modra .... Kedˇ ti ten tvoj nežerie olej, určite by som ho dal dokopy,a hlavne si vymeň tie rozvody,nevytáčaj tolko do obmedzovača......(M20 je jediný motor s remeňovým rozvodom u BMW)
SigSauerBang napísal:
Klasika M20 , treba meniť občas aj rozvodový remeň, mne sa stalo to isté ,remeň preskočil o 11zubov,tieto motory je riziko vytáčať do obmedzovača,presne tam sa mi zabil,niekde pri 6500ot/min,ked zapal obmedzopvač . Ja som dopadol ovela horšie, odtrhnuté 2 ventili, K.O jeden piest, kaput hlava, no oprava nie je až tak drahá,ked nemáš zlú hlavu, tú som dával repasovať a zvárať do TT za 150€ ,piest+krúžky do 50€ a ventil okolo 10€, lepšie je už vymeniť aj ojničné ložiská,lebo nevieš aké šupy dostalo to jedno,kde máš zlý ten piest. Mna to stálo 650€,ale nerobil som to sám,robil to mechanik,takže robota,je tam najhoršia a menil som aj samozrejme aj tesnenia. Rozhodne by som rozmýšlal o dobrom 24Ventilovom motore,ked to vieš prispôsobiť,lebo tam máš už reťaz, ale aj tak nemáš záruku,či nebude zabitý aj ten,predsa majú roky už tie motory a málokedy nájdeš dobrý kus,čo nedymí do modra .... Kedˇ ti ten tvoj nežerie olej, určite by som ho dal dokopy,a hlavne si vymeň tie rozvody,nevytáčaj tolko do obmedzovača......(M20 je jediný motor s remeňovým rozvodom u BMW)
BJS napísal:Koľko BMW motorov okrem tohto si už videl?
Milosss napísal:napriklad klasika M21 nafta ma remen, tusim aj M40ky mali remen a urcite sa mozno este nieco najde. Kazdopadne M20ka jediny motor s remenom od BMW nie je