... všetko o BMW ...

Moderátori: Hugino, jararak

bmwtt.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
Schnitzer
Autor témy
Príspevky: 61
Registrovaný: 7.8.2009
Auto: Bmw e34 540i
Kraj: Nitriansky

Diera v pieste.

Streda, 23. Júna 2010, 22:59

Takze ahojte Fanklub :( na Tuning party margita ilona 2010 som bol trocha spalit gumi lebo ma tam stvali tie zigulaky a siere a blbosti.Chcel som trocha im ukazat ze na bmw nemaju.No teraz si mozemnadavat do ...Stala sa mi taka vec.Drifty vsetko o.k. no ked som isiel dokoncit gumi pomocou palenia pneu (burnout) nieco mi zarachotilo v motore ako ked hodite o zem bednu srobov.A dopadlo to asi takto.
Bmw E34 540i
Bmw E39 525tds EX
Bmw E30 325i m20b25 EX
Bmw E34 530i V8 m60b30 EX
Bmw E36 320i LPG m50b20 EX
Bmw E34 530iA V8 m60b30 EX
Bmw E36 325i m50b25 Bacardi EX
Bmw E34 530i m30b30 EX
Bmw E34 525i m20b25 EX
Bmw E34 520i m50b20 Facelift EX
 
Užívateľov profilový obrázok
Schnitzer
Autor témy
Príspevky: 61
Registrovaný: 7.8.2009
Auto: Bmw e34 540i
Kraj: Nitriansky

Re: Diera v pieste.

Streda, 23. Júna 2010, 23:12

Motor :(
Prílohy
Snímka0304.jpg
Snímka0303.jpg
Snímka0302.jpg
Snímka0301.jpg
Snímka0300.jpg
Bmw E34 540i
Bmw E39 525tds EX
Bmw E30 325i m20b25 EX
Bmw E34 530i V8 m60b30 EX
Bmw E36 320i LPG m50b20 EX
Bmw E34 530iA V8 m60b30 EX
Bmw E36 325i m50b25 Bacardi EX
Bmw E34 530i m30b30 EX
Bmw E34 525i m20b25 EX
Bmw E34 520i m50b20 Facelift EX
 
Užívateľov profilový obrázok
Schnitzer
Autor témy
Príspevky: 61
Registrovaný: 7.8.2009
Auto: Bmw e34 540i
Kraj: Nitriansky

Re: Diera v pieste.

Streda, 23. Júna 2010, 23:14

Odrezana Sviecka Diera v tretom pieste ventile jeden zlomeny jeden ohnuty hlava je uz asi v cudu jeden konik na ventiloch zlomeny.Motor okamzite zhasol nesiel nastartovat a na rostlacenie chitil ale buchot sramot.
Bmw E34 540i
Bmw E39 525tds EX
Bmw E30 325i m20b25 EX
Bmw E34 530i V8 m60b30 EX
Bmw E36 320i LPG m50b20 EX
Bmw E34 530iA V8 m60b30 EX
Bmw E36 325i m50b25 Bacardi EX
Bmw E34 530i m30b30 EX
Bmw E34 525i m20b25 EX
Bmw E34 520i m50b20 Facelift EX
 
Užívateľov profilový obrázok
Schnitzer
Autor témy
Príspevky: 61
Registrovaný: 7.8.2009
Auto: Bmw e34 540i
Kraj: Nitriansky

Re: Diera v pieste.

Streda, 23. Júna 2010, 23:17

Motor teraz vyzera asi takto.
Prílohy
Snímka0310.jpg
Snímka0309.jpg
Snímka0308.jpg
Snímka0307.jpg
Snímka0306.jpg
Snímka0305.jpg
Bmw E34 540i
Bmw E39 525tds EX
Bmw E30 325i m20b25 EX
Bmw E34 530i V8 m60b30 EX
Bmw E36 320i LPG m50b20 EX
Bmw E34 530iA V8 m60b30 EX
Bmw E36 325i m50b25 Bacardi EX
Bmw E34 530i m30b30 EX
Bmw E34 525i m20b25 EX
Bmw E34 520i m50b20 Facelift EX
 
Užívateľov profilový obrázok
Schnitzer
Autor témy
Príspevky: 61
Registrovaný: 7.8.2009
Auto: Bmw e34 540i
Kraj: Nitriansky

Re: Diera v pieste.

Streda, 23. Júna 2010, 23:24

Takze neviem ako dalej pokracovat ci nejaki iny motor silnejsi alebo tento na novo poskladat co bude asi dost stat.No najlepsie by bolo ak by ste mali niekto doma nejaky zadrety alebo nejak poskodeny motor 525i M20 170ps odkupil by som od vas nejake veci alebo aj cely potrebujem iba hlavu koniky ventile piest.Ale premislam ze ventily racej nove asi aj piest a loziska.takze iba ta hlava na dost trapi a co som pozeral niejeto boh vie co zohnat taku hlavu za rozumnu sumu.Takze ak viete nieco chalani pomozte mi nejako lebo ma s toho porazi jeden den som ho mal prepisane po pol roku a hned na druhy den okolo 15:00 buma je to v hajzli vsetko.Fakt prosim vas Pani pomozte mi ](*,)
Bmw E34 540i
Bmw E39 525tds EX
Bmw E30 325i m20b25 EX
Bmw E34 530i V8 m60b30 EX
Bmw E36 320i LPG m50b20 EX
Bmw E34 530iA V8 m60b30 EX
Bmw E36 325i m50b25 Bacardi EX
Bmw E34 530i m30b30 EX
Bmw E34 525i m20b25 EX
Bmw E34 520i m50b20 Facelift EX
 
PetoK
Príspevky: 9940
Registrovaný: 11.7.2007
Kraj: Žilinský

Re: Diera v pieste.

Štvrtok, 24. Júna 2010, 01:18

Skús kontaktovať Bagoo :wink:
 
SigSauerBang
Príspevky: 139
Registrovaný: 2.12.2008
Bydlisko: SENEC

Re: Diera v pieste.

Nedeľa, 27. Júna 2010, 17:33

Schnitzer napísal:
Motor teraz vyzera asi takto.


Klasika M20 , treba meniť občas aj rozvodový remeň, mne sa stalo to isté ,remeň preskočil o 11zubov,tieto motory je riziko vytáčať do obmedzovača,presne tam sa mi zabil,niekde pri 6500ot/min,ked zapal obmedzopvač . Ja som dopadol ovela horšie, odtrhnuté 2 ventili, K.O jeden piest, kaput hlava, no oprava nie je až tak drahá,ked nemáš zlú hlavu, tú som dával repasovať a zvárať do TT za 150€ ,piest+krúžky do 50€ a ventil okolo 10€, lepšie je už vymeniť aj ojničné ložiská,lebo nevieš aké šupy dostalo to jedno,kde máš zlý ten piest. Mna to stálo 650€,ale nerobil som to sám,robil to mechanik,takže robota,je tam najhoršia a menil som aj samozrejme aj tesnenia. Rozhodne by som rozmýšlal o dobrom 24Ventilovom motore,ked to vieš prispôsobiť,lebo tam máš už reťaz, ale aj tak nemáš záruku,či nebude zabitý aj ten,predsa majú roky už tie motory a málokedy nájdeš dobrý kus,čo nedymí do modra .... Kedˇ ti ten tvoj nežerie olej, určite by som ho dal dokopy,a hlavne si vymeň tie rozvody,nevytáčaj tolko do obmedzovača...... :P (M20 je jediný motor s remeňovým rozvodom u BMW)
 
Užívateľov profilový obrázok
BJS
Príspevky: 721
Registrovaný: 14.6.2007
Auto: 530d xdrive
Kraj: Košický
Bydlisko: Cassovia

Re: Diera v pieste.

Nedeľa, 27. Júna 2010, 19:46

SigSauerBang napísal:

Klasika M20 , treba meniť občas aj rozvodový remeň, mne sa stalo to isté ,remeň preskočil o 11zubov,tieto motory je riziko vytáčať do obmedzovača,presne tam sa mi zabil,niekde pri 6500ot/min,ked zapal obmedzopvač . Ja som dopadol ovela horšie, odtrhnuté 2 ventili, K.O jeden piest, kaput hlava, no oprava nie je až tak drahá,ked nemáš zlú hlavu, tú som dával repasovať a zvárať do TT za 150€ ,piest+krúžky do 50€ a ventil okolo 10€, lepšie je už vymeniť aj ojničné ložiská,lebo nevieš aké šupy dostalo to jedno,kde máš zlý ten piest. Mna to stálo 650€,ale nerobil som to sám,robil to mechanik,takže robota,je tam najhoršia a menil som aj samozrejme aj tesnenia. Rozhodne by som rozmýšlal o dobrom 24Ventilovom motore,ked to vieš prispôsobiť,lebo tam máš už reťaz, ale aj tak nemáš záruku,či nebude zabitý aj ten,predsa majú roky už tie motory a málokedy nájdeš dobrý kus,čo nedymí do modra .... Kedˇ ti ten tvoj nežerie olej, určite by som ho dal dokopy,a hlavne si vymeň tie rozvody,nevytáčaj tolko do obmedzovača...... :P (M20 je jediný motor s remeňovým rozvodom u BMW)

Koľko BMW motorov okrem tohto si už videl?
Boh miluje ateistov, pretože ho nezaťažujú blbosťami.
Ex 525tds E34 calypsorott - EX po šmerci
Ex 330xdaT E46 oxfordgreen II -EX nie je ďaleko
Ex 530daT E39 titanstriebro
535dx GT F07-Gita (ancikrist)
530d xdrive F11-Lojzička
 
donuzo
Príspevky: 180
Registrovaný: 18.2.2008
Auto: BMW 330d 400ps/900Nm
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Piestany

Re: Diera v pieste.

Nedeľa, 27. Júna 2010, 20:19

SigSauerBang napísal:

Klasika M20 , treba meniť občas aj rozvodový remeň, mne sa stalo to isté ,remeň preskočil o 11zubov,tieto motory je riziko vytáčať do obmedzovača,presne tam sa mi zabil,niekde pri 6500ot/min,ked zapal obmedzopvač . Ja som dopadol ovela horšie, odtrhnuté 2 ventili, K.O jeden piest, kaput hlava, no oprava nie je až tak drahá,ked nemáš zlú hlavu, tú som dával repasovať a zvárať do TT za 150€ ,piest+krúžky do 50€ a ventil okolo 10€, lepšie je už vymeniť aj ojničné ložiská,lebo nevieš aké šupy dostalo to jedno,kde máš zlý ten piest. Mna to stálo 650€,ale nerobil som to sám,robil to mechanik,takže robota,je tam najhoršia a menil som aj samozrejme aj tesnenia. Rozhodne by som rozmýšlal o dobrom 24Ventilovom motore,ked to vieš prispôsobiť,lebo tam máš už reťaz, ale aj tak nemáš záruku,či nebude zabitý aj ten,predsa majú roky už tie motory a málokedy nájdeš dobrý kus,čo nedymí do modra .... Kedˇ ti ten tvoj nežerie olej, určite by som ho dal dokopy,a hlavne si vymeň tie rozvody,nevytáčaj tolko do obmedzovača...... :P (M20 je jediný motor s remeňovým rozvodom u BMW)



toto nema nic spolocne s remenom (tazko by sa aj hladal ) a keby aj daco skocilo ..napr.retaz,,tak nebude diera na jednom peste vypalena..taku vec sposobi napr.vadny vstrekovac,ktory cura ,,tympadom ochladzuje nerovnomerne piest a zacne sa s neho odlupovat.....alebo chudobna zmas..
BMW 330D <400ps/900NM> d-racing.sk diesel chiptuning (chiptuning,upravy sw,odstranenie dpf,egr,odstranenie chybovych kodov atd.)
 
antonvrabel
Príspevky: 496
Registrovaný: 25.11.2009
Auto: E30ix,E39,
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: PUCHov Nemšova Dca

Re: Diera v pieste.

Pondelok, 28. Júna 2010, 07:46

skorej to vyzera na zlomeny ventil ktory tam tu dieru vyrubal.a M20 ma remen to je bez debaty
 
Užívateľov profilový obrázok
Schnitzer
Autor témy
Príspevky: 61
Registrovaný: 7.8.2009
Auto: Bmw e34 540i
Kraj: Nitriansky

Re: Diera v pieste.

Pondelok, 28. Júna 2010, 23:49

ano tak to aj bolo nejako neviem presne ako ale pri burnoute asi tri krat pretocilo koleso a bum zarachotal a zhasol musel sa ten jeden ventil ulomit lebo ked som dal dole hlavu ten ventil bol zapichnuty v pieste a neviem ci to bolo za to ale asi za to ten motor uz predtim ako som ho kupil od jedneho z bmwklubu mal divny zvuk klepal dost ja viem ze m20ky klepu aj tak ale to je taky pekny klepot ale hento bol taky nerovnomerny klepot bublal bumbum bum bum bum potom tuk tuk tuk a potom zase bum bum bum a zase klep klep klep a zabudol som tam dat fotku zlomil sa mi aj konik hore na vacke s ktorim sa nadstavuju ventile mozno boli na prt nadstavene.alebo nieco neviem.a ta hlava je v prdeli neda sa to uz urobit ale teraz hlavu mam na ruke za 5000kč od Baggoo asi ho postaviam ten motor na novo celi vsetko nove a nesake upravy ako ostra vacka odlahcit zotrvak remenice novu spojku ked uz sa s tim babrem rozvody nove a co ma napadne este.
Bmw E34 540i
Bmw E39 525tds EX
Bmw E30 325i m20b25 EX
Bmw E34 530i V8 m60b30 EX
Bmw E36 320i LPG m50b20 EX
Bmw E34 530iA V8 m60b30 EX
Bmw E36 325i m50b25 Bacardi EX
Bmw E34 530i m30b30 EX
Bmw E34 525i m20b25 EX
Bmw E34 520i m50b20 Facelift EX
 
antonvrabel
Príspevky: 496
Registrovaný: 25.11.2009
Auto: E30ix,E39,
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: PUCHov Nemšova Dca

Re: Diera v pieste.

Utorok, 29. Júna 2010, 08:40

koniky sa lamu vo vysokych otackach a potom vznikaju taketo problemy.toto iste sa mi stalo ale hned po ulomeni ventilu sa ventil zapichol do hlavy a tym padom my piest neprebilo.vymenil som len hlavu a auto frci.koniky boli zodrate a skoro vsetky popraskane alebo z nich bolo poulamovane.mam doma taky motor ale 2,3 ale nevie ci by piesty a hlava sedela na 2,5 blok pretoze ja mam na bloku poulamovane uchyty.
 
SigSauerBang
Príspevky: 139
Registrovaný: 2.12.2008
Bydlisko: SENEC

Re: Diera v pieste.

Utorok, 29. Júna 2010, 13:30

BJS napísal:
Koľko BMW motorov okrem tohto si už videl?



no mne osobne skočil rozvod hovorím sám zaseba a viem,že šecky zgepy 15 a viac ročné 6valcové,ktoré sú na predaj tu na slovensku sú zabité, z 35 Bmw čo som chcel kúpiť,30žrali olej a dymili domodra.Nakoniec som sa previezol na kúpu do rakúska a tam som hned našiel,čo som chcel... Ja som len chlapcovi radil,čo je pre neho najvýhodnejšie....
No však pouč nás nech vieme, ktorý motor okrem M20 má ešte remeň?(možno akurát tak nejaký starý diesel aj to pochybujem... ) Aj staré e12ky a E28mičky mali reťaze,okrem M20, M20 je dobrý motor,ale musíš sa u neho pravidelne starať,meniť olej každých 10tis km, nadstavovať ventili pravidelne,kontrolovať váhadlá v akom sú stave,meniť rozvody, a samozrejme okolo tohoho maličkosti ohladom údržby,potom ti vydrží aj milón kilometrov, mal som ho,tak viem, ale ked ho zanedbáš skončí presne takto isto ako tuto chalanovi.....
 
Užívateľov profilový obrázok
Milosss
Príspevky: 2239
Registrovaný: 30.6.2009
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: PN - BA

Re: Diera v pieste.

Utorok, 29. Júna 2010, 17:11

napriklad klasika M21 nafta ma remen, tusim aj M40ky mali remen a urcite sa mozno este nieco najde. Kazdopadne M20ka jediny motor s remenom od BMW nie je :wink:
Nur Original ist Legal.
 
SigSauerBang
Príspevky: 139
Registrovaný: 2.12.2008
Bydlisko: SENEC

Re: Diera v pieste.

Štvrtok, 1. Júla 2010, 12:55

Milosss napísal:
napriklad klasika M21 nafta ma remen, tusim aj M40ky mali remen a urcite sa mozno este nieco najde. Kazdopadne M20ka jediny motor s remenom od BMW nie je :wink:

môže byť,vedel som,že ešte tie staré 524ky a 525ky dieslové mali remeň ale nevedel som že aj benzínové štvorvalce mali remeňe. ale v od E38 E39 e46kach 4valce,6valce,8a 12valce mali už mali reťaze všetky,aj v súčastnosti od zhruba od M50 cca od r.v 1991 dávali reťaze všade. A tie staré diesle ma nezaujímajú lebo dobrý diesel namontovali do BMW bol až v.roku 1998 ,dovtedy diesle od bmw boli bicykle :lol:

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných