... všetko o BMW ...

Moderátori: Hugino, jararak

mmracing.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
serwo
Príspevky: 1345
Registrovaný: 15.7.2009
Auto: E39 528iA
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Piešťany

Re: bmw e39 hlava

Nedeľa, 25. Augusta 2013, 22:35

Praveze to odvzdusnenie nie je problem. Spravis to aj doma alebo hocikde na parkovisku.
Nejazdím tak rýchlo, letím tak nízko!

EX - BMW E39 528iA
EX - BMW E66 745Li, '03
EX - BMW E30 324d, '87
 
Užívateľov profilový obrázok
airbrushdoc
Príspevky: 188
Registrovaný: 26.9.2012
Auto: BMW E39 530D
Kraj: Košický
Bydlisko: Košice

Re: bmw e39 hlava

Nedeľa, 25. Augusta 2013, 22:37

pokial ti netlaci !!!vzduch, alebo olej do vody!!! hlavu neries. Hladaj chybu v chladiacom systeme, chladic dole, vyplachnut, moze tam byt vela bordelu, novu vodu a odvzdusnit, ak pohladas je to dade na fore, uz sa rozoberalo.
Môj airbrush blog

Obrázok
 
scdylan530
Príspevky: 97
Registrovaný: 5.2.2013
Kraj: Bratislavský

Re: bmw e39 hlava

Pondelok, 26. Augusta 2013, 06:20

presne ak ti nebublinkuje chladiaca kvapalina alebo ju nemas ciernu ze ti tlaci spaliny aleno olej do vody tak je hlava oka. ak by bola prasknuta tak by sa ti stracala voda.vyskusaj najprv ten termostat a uvidis.este ti skusim poradit otvor viecko na olej a pozri ci na tom gumenom tssneni nemas kvapocky vody.ak ano tak je prdeli tesnenie pod hlavou alebo cela hlava.
pevne dufam ze to bude tym termostatom.nerad by som ta strasil;-)
 
scdylan530
Príspevky: 97
Registrovaný: 5.2.2013
Kraj: Bratislavský

Re: bmw e39 hlava

Pondelok, 26. Augusta 2013, 06:24

este otazka.mne to robilo to iste na mojom ex aute.akurat na znacke blizsie nemenovaneho koncernu. skus ked bude zohriaty chytit hadice co ti idu do chladica.budu horuce a natlakovane na prasknutie.potom chyt chladic.ak bude ten studeny tak ho mas upchaty.a ten by som potom veeelmi rychlo vymenil.lebo ja som potom musel davat dole hlavu.vybrus tlakovu skusku tesnenie novy olej atd...
vela zdaru
 
starynovy
Príspevky: 8944
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: bmw e39 hlava

Pondelok, 26. Augusta 2013, 10:04

jop, v tom chladici ktory je obvykle povodny su nazbierane sracky niekedy aj do polovice, a voda tecie tak vrchom, da sa to vycistit na vapke, potom tam naliat vriaci ocot par krat, zase tlakom vyplachnut, a bude ako novy (odskusane, aj rozobrate pre kontrolu po kupe noveho :mrgreen: ). Kazdopadne skus najprv ten termostat, je lacny, a spravis to pred domom, motor sa odvzdusnuje uplne sam, cez tenku hadicku ktora ide z vrsku chladica do hrdla expanzsky, uisti sa ze nieje upchata, teda ze pri nastartovanom motore z nej tecie chlad. kvapalina. A ktej vymene, cele sa to da zmaknut okolo 500€ s robotou, pokial je hlava prasknuta, radsej zohnat za 100€ druhu dobru.. ale k 1000 sa to nebude blizit ani nahodou :D

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných