... všetko o BMW ...
momodels napísal:535i sa robila aj ako manual ale spotreba tam velmi utiekla v porovnani s 540i takze ta bude lepsou volbou ked uz chces V8. 4,4-ka mala vyssi krutak a lepsi management spotreby, motor sa montoval dlhe roky aj do novsich 545i a 745i, dokonca aj do Range Roveru, Morganu Aero 8 a v roku 1998 aj do Bentley Arnage takze o kvalite motora niet pochyb.
momodels napísal:Tak este raz, nemyslel som to tak, ze sa montoval identicky motor ale ze tie novsie z neho vychadzali.
migri napísal:hmmm...no stale sa este neviem rozhodnut.....viete ked uz idem presadnut z 525d do benzinaku s vyssim obsahom tak neviem ci nie tu 540i..... no najlepsie by bolo previest sa aj na tom aj natom :)))
migri napísal:a este by som sa nieco chcel spytat.....aky je rozdiel medzi 5 s obsahom 3982 a 5 s obsahom 4398??? dik je to pisane vsetko ako 540i?
pocet koni rovnaky...
ViktorDDD napísal:prvý je M60B40 motor ktorý sa montoval do E32, E34 a prvých modelov E38, potom prišiel M62B44 čiže 4,4liter ktorý sa montoval do E39 a E38, výkon je rovnaký 210kW pri obidvoch ale 4,4ka má vyšší krútiaci moment tuším o 40Nm ak sa nemýlim a o niečo lepšiu spotrebu
adko napísal:
tak a aj vanos tie novsie maju :)
ViktorDDD napísal:M60 4liter 400Nm, M62 4,4liter 420-440Nm tuším verzia s vanosom mala tých 440, potom 3liter M60 mal 290Nm, M62 3,5liter 320Nm a s vanosom 345Nm