... všetko o BMW ...
ViktorDDD napísal:nie je dôležitý výkon a krútiak ale skôr že ako je to rozložené v otáčkach, u D10biturbo pracujú dva pomerne malé GT1549V turbá takže sila tam je už aj v nízkych otáčkach,
tých 500Nm nabehne už pri 1800 a drží sa do 3250ot, a aj max. výkon 245koní je k dispozícii od 3500 do 4250ot.
takýto priebeh pri 530D s jedným veľkým GT2556V nedosiahneš, budeš mať tých 510Nm možno pri 2000ot. a následne to bude padať a okolo tých 3000 tam už bude toho krútiaku o hodne menej pričom alpina si tam stále drží max. krútiaceho momentu
takže keď si to dáš nachipovať na rovnaké hodnoty ako u tej D10, alebo aj o chlp lepšie, alpina bude vždy o niečo rýchlejšia vďaka priebehu krútiaku a výkonu
BrunoSoprano napísal:ale napr z 80 km/h na 120km/h udáva výrobca 7sekúnd na 4.tom prevodovom stupni a ja som mal zakaždým lepší . 6,69s . také pružné neni ani 530i ani 540i
csuka530d napísal:presne na 540 sa to nechytá tomu ver.
dnes som robil jednu 530d manual nacipovanu na 220Ps
pocity? čo je viem ked som presadol do mojho nenachipovaneho automatu tak manual s tým trhanim pri vypustení spojky to neeeeeeeeee len ma krk zabolel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
asi starnem
hyde21 napísal:
nechcem ti brat iluzie, od 530i to bude urcite o nieco pruznejsie ale s tou 540i si to uz prepiskol -> http://youtu.be/hKP9tKQQeMc