Pondelok, 10. Augusta 2015, 19:10
Takže dnes bolo auto na diagnostike a tu je zoznam chýb : CA uprava paliva - limit rizeni rada valcov
: 28 neplatnosť signálu, pedál akcelerometru a brzoveho pedalu
: 64 vlastný test riadiaceho modulu
: A9 koncový stupen škrtiacej klapky motoru, vypnuti po chybe diagnostiky.
Auto asi 10 sekúnd po otočení klúča do 2 polohy kedy sa rozsvietia kontrolky napíše engine failsafe program svieti ASC a nevytočí viac ako 2tis otáčok. nevytočí ani keď ho hneď naštartujem a pridám skôr ako vypíše že ho hodí do núdzového....vybral som škrtiacu klapku a na internete som čítal niečo o snímači polohy plynu ale ten neviem kde je na škrtiacej klapke nikde nieje zvonku. Nestretol sa niekto s niečím takým . Alebo niekto kto má schému ako zmerať potenciometre na klapke.
Ja som nameral tieto hodnoty 1 potenciometer odpor 1940 ohmov pri zatvorenej klapke pri otvorenej som nameral 1250.
2 potenciometer odpor 1900 a v 2 polohe 1100 a tento 2 sa nenapája na lanko priamo ale myslím že je ovládaný niako elektricky....otázka moja je či sú tieto hodnoty možné a správne lebo už ozaj neviem a chcem vylúčiť že je zlá klapka ....ďakujem za každú odpoveď.