... všetko o BMW ...

Moderátori: Hugino, jararak

obchodna sekcia
 
Užívateľov profilový obrázok
KiKo330D
Autor témy
Príspevky: 26
Registrovaný: 22.5.2011
Auto: Mercedes S320cdi
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Vráble

530dA E39 rv2001 - probléééém!čerpadlo, či?

Utorok, 18. Októbra 2011, 22:03

Prosím veľmi pekne o radu.

Nedávno som sa vracal z práce z DE na SK. Mal som v nádr ži už málo paliva, no chcel som natankovať až doma. Mal som dojazd ešte cez 50km tak som myslel že mi nafta v pohode domov vydrží, lenže, prišli kopce a dojazdové km dosť rýchlo začali ubúdať a dokonca pumpa kde som chcel natankovať bola zatvorená! ](*,) tak som šiel ešte asi 15km ďalej a auto už trhalo (najmä do kopca alebo zákruty) lebo bolo málo paliva. tak nakoniec som mal dojazd 1km a potom skočili už 3 pomlčky, no došiel som na pumpu. potom však nastal problém. Natankoval som síce, ale auto sa začalo veľmi divne správať. začalo vypisovať tuším "fuel injection system" a dosť divne sa na tom jazdilo. plyn som držal na podlahe a auto šlo 30km/h :!: :!: :!: Niekedy išlo auto normálne, ale niekedy z ničoho nič toto vypísalo.tak som šiel na počítač a vypísalo mi dosť chýb. myslím že tam bola chyba na rampe, potom tuším podávacie čerpadlo a viem že ešte tam bola nejaká chyba s plynovým pedálom. skúsili sme odvzdušniť celý systém, chíľu to fungovalo no zasa mi to robí blbosti a už som z toho dosť zúfalý. :cry: :cry: :cry: :cry: ešte zajtra skúsim vymeniť palivový filter. prosím ak by mi niekto vedel s týmto pomocť tak nech mi napíše. Veľmi rád uvítam hocijakú pomoc. Ešte raz ďakujem všetkým =D>
Mercedes S320cdi
Leon CuPRA - EX
Mercedes S320cdi - EX
e46 320Ci Cabrio - EX
e39 530dA Touring - EX
e46 330D Touring - EX
ACCORD 2.2i VTEC 110kW - EX
ACCORD 2.0iEs 96kW - EX
ACCORD 2.0iEs ENG 96kW - EX
Galant 2.0i 110kW - EX
Škoda 120L - EX -> 1st
 
Keny077
Príspevky: 170
Registrovaný: 29.1.2011
Auto: e65
Kraj: Nitriansky

Re: 530dA E39 rv2001 - probléééém!čerpadlo, či?

Utorok, 18. Októbra 2011, 22:25

chyby tam boly:
tlak na palivovej rampe
snimac tlaku na podavacom cerpadle
plynovy pedal napajanie
 
Užívateľov profilový obrázok
Pity777
Príspevky: 478
Registrovaný: 20.9.2010
Auto: BMW F34 320xd
Kraj: Košický

Re: 530dA E39 rv2001 - probléééém!čerpadlo, či?

Streda, 19. Októbra 2011, 07:18

slaby tlak na palivovej rampe mozu byt vstreky, pravdepodobne ti natiahlo sajrajt zo dna nadrze a este sem tak aj niejaky vzduch a to vstrekom vobec nepospieva. prave preto ja osobne nikdy nechodim na rezervu, ako nahle sa mi rozsvieti rezerva snazim sa ist cim skor natankovat. lebo ked mas malo nafty potom ti zacne tahat vsetok ten bordel a kal co je v nadrzi na spodku usadeny.
BMW F34 320xd M-paket melbourne rot
EX BMW E61 530d M-paket, Black Sapphire, styling 128, 190kW
EX BMW E91 330d ///M-paket, Black Sapphire, styling 193, r.v. 2006, 212kW / 290HP, 335 look duplex
EX BMW E39 525d Individual ///M-paket, carbonschwartz, r.v 2003, 205hp
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12571
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: 530dA E39 rv2001 - probléééém!čerpadlo, či?

Streda, 19. Októbra 2011, 10:17

Toto su tie blbosti ktoré by sa z autom nemali robit, nikdy nie z CR na prazdnu nadrž, to znamená, že nejaky bordel mohol uviaznut vo vstrekvovači,ale aj v čerpadle vysokotlakom....auto štartuje na brnk,alebo dlhšie toči????

čerpadla ti z nejakeho dôvodu tlačia malo nafty,treba ist od toho v nadrži cez stredotlaké pod nohami až po vysokotlaké na motore a zistit prečo tlačia malo,možno sa poškodilo to v nadrži a nestiha dotlačat stredotlaké,alebo stredotlaké a nestiha dotlačat vysokotlaké,alebo niečo z ventilmi,treba pozerat live hodnoty pri štartovaní ako stupa tlak na rampe.......
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
Užívateľov profilový obrázok
BMWMISCHO
Príspevky: 130
Registrovaný: 28.4.2008
Bydlisko: Ziar nad hronom

Re: 530dA E39 rv2001 - probléééém!čerpadlo, či?

Štvrtok, 20. Októbra 2011, 14:01

Aj ja si myslim ze to bude len nejakym z tychto cerpadiel...ide aj o to ze isli skoro nasucho kedze su mazane naftou.neodporucam jazdit takto na doraz...ci uz u benzinu alebo dieslu tieto cerpadla su nachylne.
e30 330i oo=[][]=oo eX
e30 325i 24v 192ps eX
e30 325i 12v touring eX
e46 323Ci eX
e39 530dA touring eX
e38 740d eX
e38 730d eX
e46 318iA eX
e46 320ci cabrio eX
e39 523iLPG touring
e65 745d
e65 750i
 
Užívateľov profilový obrázok
KiKo330D
Autor témy
Príspevky: 26
Registrovaný: 22.5.2011
Auto: Mercedes S320cdi
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Vráble

Re: 530dA E39 rv2001 - probléééém!čerpadlo, či?

Štvrtok, 20. Októbra 2011, 18:33

blbne buď čerpadlo v nádrži alebo pod sedadlom vodiča a ešte potrebujem potenciometer plynového pedála ten je nafigu.ak niekto môže nech poradí alebo ponúkne aspoň ten pedál
Mercedes S320cdi
Leon CuPRA - EX
Mercedes S320cdi - EX
e46 320Ci Cabrio - EX
e39 530dA Touring - EX
e46 330D Touring - EX
ACCORD 2.2i VTEC 110kW - EX
ACCORD 2.0iEs 96kW - EX
ACCORD 2.0iEs ENG 96kW - EX
Galant 2.0i 110kW - EX
Škoda 120L - EX -> 1st
 
Keny077
Príspevky: 170
Registrovaný: 29.1.2011
Auto: e65
Kraj: Nitriansky

Re: 530dA E39 rv2001 - probléééém!čerpadlo, či?

Štvrtok, 20. Októbra 2011, 21:30

po dnesnom skumani upresnujem situaciu
pamat zavad:
1255 delivery pump pressure sensor
1E60 power supply pedal way sensor 1
0190 Rail pressure
0120 pedal value sensor 1
0220 pedal value sensor 2
3505 glow system

pocas sledovania live data sa par krat stalo ze hodnota tlaku na dopravnom okruhu spadla z 4 barov niekedy na 0,96 a podobne tj. (2,3 3,5) vtedy motor mal nepravidelny chod, sem tam zhasol, a problem cislo 2 je tak isto cez spominane live data kde zasa na plynovom pedale nesuhlasia hodnoty medzi sebou, niekedy su v poriadku-vtedy je vsetko ok aj auto ide normalne, akonahle jeden vypadle alebo hodnota zacne skakat tak auto trha alebo ide max. 30km/h.
 
vick bmw
Príspevky: 5
Registrovaný: 3.1.2011
Auto: BMW 530d E39
Kraj: Bratislavský

Re: 530dA E39 rv2001 - probléééém!čerpadlo, či?

Piatok, 21. Októbra 2011, 08:07

Neviem, ako je toto este aktualne, len pridavam svoju skusenost. mam E39 530d, a stalo sa mi podobne, s tym ale ze som isiel po pristavnom moste v BA, smer do petrz., a tiez mi svietila kontrolka ze mam uz tankovat. Dojazd som mal ale cca 50km, ako som chcel zrazu akcelerovat /normalne, zo 70 na cca 80kmh - prebiehal som jedneho dedka/, tak mi trhlo a bim bim uz bolo hlasenie o fuel injection system, s tym, ze mne zablkovalo normalne riadene. Boli asi vsetci svati pri mne, lebo z pristavneho mosta isiel kopec dole, takze som samospadom na blikackach dosiel na 100m vzdialenu OMV. Nenapadlo ma uz natankovat, ono vlastne auto nechcelo ani nastartovat.. takze obratom odtah do bmw servisu, a zistili ze bol problem s nadrzou, nemala si co nasat. takze vlastne mi nespravili nic, resetli chybu doliali naftu, zaplatil som 75e, a dostal dobru radu, nechodit s menej nez 15l nafty v nadrzi.. odvtedy si davam vacsi pozor.
Btw: nie som zas ten, co chodi na doraz, to uplne ze nie, ale proste nastala situacia, kedy mi nevydalo tankovat skor..
takze tak.

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných