Pondelok, 24. Júna 2013, 20:14
Cawte .
včera auto z ničoho nič prestalo dobíjať baterku.
auto som odstavil no dnes vecer po nastartovaní kontrolka dobíjania zhasla rýchlo som pozapínal všetko a vsetko v poriadku .
po 3 startovaniach zas ostala kontrolka svietit a takto to rapluje.
tak som vybral alternator pekne rozobral a jeden uhlik je nadmerne opotrebený, to je ok nedotýka sa rotoru a nedobíja lenže ten uhlik sa už niaký čas nedotýka rotoru pretože je tak zaprašený ako Berlín po bombardovaní.
viem že existuju servisi čo to repasuju atd, ale pokušam sa to sám vyriešiť.
ako dokážem premerať regulátor napetia ??
uhliky sa dajú zohnať ?
ložiská vynutie aj rotor vyzeraju byt v poriadku.
posledná otázka čo znamenajú tieto 3 alternátory?
l
VALEO 150Amperový tam je ale ETK píše 3 druhy prečo? aky je rozdiel?
Only applies to
· Compact alternator 12 31 2 247 389
· At-compact alternator 12 31 2 247 405
· Compact alternator 12 31 2 248 296
velká vdaka
Naposledy upravil/-a
csuka530d v Utorok, 25. Júna 2013, 18:56, upravené celkom 1 krát.