... všetko o BMW ...

Moderátori: Hugino, jararak

mmracing.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
broadcom
Autor témy
Príspevky: 174
Registrovaný: 12.8.2009
Auto: e39 530d
Kraj: Žilinský

530 da 142kw problem s motorom

Sobota, 24. Augusta 2013, 12:26

Caute chalani. Tak moj tatos ma hneva a kedze som uz z toho zufaly mozno niekoho nieco napadne tu prip. Mal podobny alebo rovnaky problem. Tak aby som to popisal. Pred rokom mi auto zacalo haprovat. Motor zacal vynechavat, bolo to citit hlavne po starte na volnobehu prip pri stati na krizovatke. Motor akoby vynechaval, kolisali otacky. Jedneho dna ho vyplo pocas jazdy a uz nesiel ani nastartovat. Pri rieseni problemu sa prislo na to ze odisiel jeden prepad na tryske, ostal otvoreny a tlak na rampe ty padom siel tak dole ze to cerpadlo uz nezvladlo. Po vymene trysky vsetko v poriadku. Starty, tah, spotreba. Proste vsetko. Prisla na rad vymena podavacieho cerpadla pod soferom. Dalej som pred zimou menil vsetky filtre a oleje. Tak isto vsetky podtlakove hadicky ktore to uz mali za sebou. Dalej odstranenie klapiek zo sania a zaslepenie egr.
Teraz pred leto vsak problem s podobnymi prejavmi zacal opat. Najhorsie na tom je ze to nie je stale ani pravidelne a nezavisi to ani od teploty motora. Proste ako autu prepne. Bud hned po nastartovani alebo po dni jazdenia alebo po tyzdni. Na volnobehu ako by vynechavali valce, trasie motorom a otacky kolisu smerom nadol. Tak isto pri zaradenom D -alebo R ked je pod vacsim zatazenim je prejav silnejsi. Dokonca sa stalo ze skapal uplne. Po nastartovani ako by sa nechumelilo a na druhy den zas. Myslel som ze opat trysky. Tak som ich vybral vsetky a dal som ich premerat na stolici a pripadne zrepasovat. No trysky sa len vycistili a vymenili tesnenia pretoze vsetkych 6 bolo v poriadku o com svedci aj protokol o skuske. Po nahodeni vsetko fungovalo v poriadku asi 2 mesiace. Potom to prislo zas.
Pozrel som teda nadrz ci tam nie je bordel. Nebol. Mal som podozrenie na cerpadlo v nadrzi tak som ho vymenil. Sitko precistil. Tak isto som pretesnil sanie(pod niektorym tesnenim bolo vidno podfukovanie) a tak isto som vymenil snimac tlaku na sani ( stary drzal uz len na tom sroube). Po poskladani vsetko v najlepsom poriadku. Auto startovalo, tahalo, nedymilo a dokonca priemerna spotreba mi isla na 8,2 co som nemal uz dva roky. Myslel som si ze fajn no po tyzdni vcera vecer zas to iste. Uz som z toho na nervy. Napada niekoho nieco? ](*,)
ex e39 525 tds
e39 530d
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12582
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: 530 da 142kw problem s motorom

Sobota, 24. Augusta 2013, 13:56

Riešil som podobné minulý tyžden.....diagnostika čo ukázala???
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
Užívateľov profilový obrázok
broadcom
Autor témy
Príspevky: 174
Registrovaný: 12.8.2009
Auto: e39 530d
Kraj: Žilinský

Re: 530 da 142kw problem s motorom

Sobota, 24. Augusta 2013, 14:02

no praveze diagnostika nic a to som mal na inpe aj diss....ziadny senzor, ziadny problem s tlakom (zapisana chyba ked to zdochlo) akurat ked to dam na live data cez inpu a nahodou trafim ze to robi(sa mi to stalo 2x iba) tak zacne kolisat tlak na rampe zo stalych 348 bar v rozmedzi 200-250-400-350-210 apod, a tym padom aj otacky nejakych 750 konstantne potom do 400-500-800-900 a tak stale...
ex e39 525 tds
e39 530d
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12582
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: 530 da 142kw problem s motorom

Sobota, 24. Augusta 2013, 14:24

regulator tlaku paliva na čerpadle.......robilo mi to iste na klientovom aute...samozrejme ak je dobry konektor na rampe...pozor na oxidaciu...
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
Užívateľov profilový obrázok
broadcom
Autor témy
Príspevky: 174
Registrovaný: 12.8.2009
Auto: e39 530d
Kraj: Žilinský

Re: 530 da 142kw problem s motorom

Sobota, 24. Augusta 2013, 14:29

No konektor na rampe som kontroloval ked som pretesnoval sanie a zaoxidovany nebol, strekol som ho este sprejom na kontakty tak jedine ak by bol zalomeny kabel ale to si myslem ze by robilo stale... Ten tlakovy regulator sa takto prejavuje? Diagnostiga ho nevypise a neda sa nejako stopercentne zistit ze je to on? Sice v podstate tam uz nic ine ani nemalo byt. bud on, konektor, alebo ten na rampe.
ex e39 525 tds
e39 530d
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12582
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: 530 da 142kw problem s motorom

Sobota, 24. Augusta 2013, 16:26

Vymontuj ho von a skontroluj vizualne ten môj mal zlomenu ihlu....prejavovalo sa to presne ako tebe....diag ho nevypíše......
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
rancsodavid
Príspevky: 579
Registrovaný: 28.3.2012
Auto: lancia kappa 2,4jtd
Kraj: Nitriansky

Re: 530 da 142kw problem s motorom

Sobota, 24. Augusta 2013, 19:49

ttsimik ma pravdu.ak nemas v systeme netesnost a vstreky su ok a kolise sa tlak tak bud CR cerpadlo alebo skorej regulator.CR cerpadlo ak dbas na naftu -adativa- vydrzi dost vela km./mam lanciu kde mam origo CR cerpadlo a 420 000km a dodnes funguje ako svajciarske hodinky-na volnobehu tlak 300-304Bar.
 
Užívateľov profilový obrázok
broadcom
Autor témy
Príspevky: 174
Registrovaný: 12.8.2009
Auto: e39 530d
Kraj: Žilinský

Re: 530 da 142kw problem s motorom

Nedeľa, 25. Augusta 2013, 12:01

Nafta je dobra a aditivum pridavam tiez... No mal som vonku ten regulator z cerpadla a ked ho porovnam s obrazkom na nete tak mu tam chyba ta spicka. Ze vraj to bolo nejake mikro sitko a ze to niekto zvykne davat prec a ze nove regulatory ho nemaju. Tak neviem a ziadnu ihlu som tam nevidel.
ex e39 525 tds
e39 530d
 
rancsodavid
Príspevky: 579
Registrovaný: 28.3.2012
Auto: lancia kappa 2,4jtd
Kraj: Nitriansky

Re: 530 da 142kw problem s motorom

Nedeľa, 25. Augusta 2013, 12:10

Ano.to je posledny filter pred vstrekmi,lenze ako to odstranis piliny z CR cerpadla skoncia vo vstrekoch,co zas nie je stastne.
 
Užívateľov profilový obrázok
broadcom
Autor témy
Príspevky: 174
Registrovaný: 12.8.2009
Auto: e39 530d
Kraj: Žilinský

Re: 530 da 142kw problem s motorom

Nedeľa, 25. Augusta 2013, 18:15

Tak zajtra hned zozeniem druhe vymenim a uvidim co to povie. Dufam ze to uz bude v tom.
ex e39 525 tds
e39 530d

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných