tak dufam ze to kolienko nebude treba,ten cerveny tmel mam,tak ho pouzijem,zajtra skocim po novu gumicku,no a uvime ako to dopadne,ovsem ked to je tento problem
radšej daj novú gumičku ako silikón
R1100S ex E34 525tds calypsorot ex E39 540iA dunkelblau ex F31 330d estorilblau "A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
keď som menil termostat (asi 3x ) tak vždy som tam dal ten O krúžok a nikdy ani kvapka nepresiakla
R1100S ex E34 525tds calypsorot ex E39 540iA dunkelblau ex F31 330d estorilblau "A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
tak neviem no, ale myslím si že silikon do motora nepatrí, keď netesní tesnenie tak vymeniť, a nie natrieť červenou sračkou
R1100S ex E34 525tds calypsorot ex E39 540iA dunkelblau ex F31 330d estorilblau "A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
silikon do motora patri, na to ho stvorili, ale suhlasim stym ze treba vediet kolko, a kde, nieje nic lepsie ako kusky silikonu v olejovych kanaloch, alebo v chladici..
tiez som za to ze ked to mohlo predtym ist bez silikonu tak by mohlo aj teraz,ale nevadi,vymenil som gumicku,dal som aj dookola plastoveho kolienka ten cerveny tmel,cakam kym to trosku vytvrdne,a uvidim
ja som za to nerozoberat to 3x, len tak napriklad, servisna prirucka od M51 pise kde vsade sa ma silikon pouzit, takze to nieje ziadny zakazany doping bohuzial amateri, a zisku chtive servisi pokazili meno tohto pomocnika.
taka technicka otazka bokom, aky je tlak v obale olejoveho filtra? ja si myslim ze ziadny, tecie to tam samospadom, a 5Bar je az vo vnutri, v mazacich kanaloch. je tak?
co som vysledoval, tak ta rura v strede, je privod, z nej to vali pod tlakom, do vnutra filtracneho telesa, lenze dole v obale filtra, je diera priamo do vane, takze to prejde cez filtracnu vlozku, a odtial to uz len vyteka do obalu, a samospadom do vane.. aspon to som zdedukoval.
A ako by to prosimta potom mazalo keby cerpadlo tlacilo olej do filtra a ten siel nazad do vane? Jediny dovod preco je tam jeden kanal nazad je aby si pri vymene oleja mohol vypustit obsah filtra ked vytiahnes centralny srob ktory drzi dekel a zaroven cez jeho dieru odtecie obsah filtra do vane.
"Řídit diesel je něco jako bejt teplej, v dnešní době nic neobvyklého, ale pořád špatně."