... všetko o BMW ...

reklamne predmety bmwklub.sk

Užívateľov profilový obrázok
sklenus
Autor témy
Auto: e34 524tdA
Kraj: Trenčiansky

signál do zámku

Streda, 12. Júna 2013, 18:49

čaute, študujem fungovanie centrálu v e34, potreboval by som zistiť na aký typ signálu reaguje motorček zámku v e34, pre upresnenie ´91, skúšal som to pripojiť na 12v ale motorček sa pohol akoby to polovice, už som počul o tom, že proste nejde na 12V natvrdo, ale predsa potrebuje relatívne konštantnú hodnotu prúdu aby sa pohol, je to len motorček

idú doňho 3 káble biely modrý čierny, na modrý nereaguje, pólovanie bieleho a čierneho ním hýbu ale práve iba o tú polovicu

niekto kto o tom niečo vie nech sa vyjadrí
oo=[ ][ ]=oo

PetoK
Kraj: Žilinský

Re: signál do zámku

Streda, 12. Júna 2013, 20:19

Chceš tam dorobiť D.O. ? To sa robí inak.... treba sa napojiť na GM.

PetiE34
Auto: E34 524 TD +E34+E30
Kraj: Košický

Streda, 12. Júna 2013, 22:17

ja keď som vybral mot. centrálu som ho odskúšal na baterke a fungoval , asi vo vnútri bude niečo kvôli čomu ho nevysunie úplne :-k
E34 525 tourig tds-ON AIR
E34 524 td-Sterlingsilber-Metalic
E34 525 tds
E34
E30
Kočky chcú BMW, seriem nanich ... mám BMX! 8998

sklenus
Autor témy

Štvrtok, 13. Júna 2013, 08:59

PetiE34 napísal:
ja keď som vybral mot. centrálu som ho odskúšal na baterke a fungoval , asi vo vnútri bude niečo kvôli čomu ho nevysunie úplne :-k

no práve skúšal som to na vybratých dverách, keď som to pripojil pohol sa tak polovične ale potom už nie, skúšal som aj nejako mu pridávať signál z druhého káblu ale bezvýsledne, proste do polky a späť, zrejme to potrebuje nejaký iný signál, niekde na nete som čítal, že potrebuje kladné pulzy, škoda že tam nebola popísaná nejaká presnejšia charakterisitika
oo=[ ][ ]=oo

sklenus
Autor témy

Štvrtok, 13. Júna 2013, 09:03

PetoK napísal:
Chceš tam dorobiť D.O. ? To sa robí inak.... treba sa napojiť na GM.