s pumpou mam vlastnu skusenost, ked tiekol vrch motora, tiekla aj ta pumpa, medzi prirubou pumpy, a tym krytom je tesnenie, pumpu som rozobral, vo vnutri je trecie lozisko/vlozka z nejakej pruznej ocele, tato bola zodrata uplne skrz az do toho hlinikoveho obalu, no budis, ked to takto fachalo x rokov, co sa moze stat.. vymenil som to tesnenie, vycistil, zlozil, dal na motor, nastartoval, a asi po 30s pocujem rachot, vsade olej, kusy pumpy okolo, zrejme som tu vlozku nedal presne na vysuchane miesto, tie rotory sa skrizili, a ten obal roztrhali.. co z toho vypliva? ta pumpa rozhodne nieje vecna, a kedze tam bola velka vydrata priehlbina moze to vyludzovat akekolvek zvuky, pokial niecim zapchas dieru po pumpe, aby ti olej z mazacieho srobu na cele vacky nestriekal do chladica, mozes startnut bez nej, a uvidis. Na ceny dielov sa popytaj ludi tu, nedavno mi spravil ponuku DusanNO, tesnenie Elring+sroby REINZ 70€, v kelly je tusim tesnenie 100 a roby 50
