... všetko o BMW ...

obchodna sekcia
 
IGNUS
Autor témy
Príspevky: 10
Registrovaný: 19.12.2010
Kraj: Nitriansky

nastrahy E34/starostlivost/naklady

Utorok, 8. Marca 2011, 11:00

Dobrý deň prajem, snažil som sa dopátrať k odpovedi na fóre, ale musím sa priznať, že som značne neschopný, tak sa ospravedlňujem za(asi zbytočne keďže tu niekde niečo podobné bude) vytvorenie ďalšej témy.

Zdedil som bmw 525 tds r.v.:1995 a nie je to moja parketa tak by som sa rád spýtal skúsenejších, s čím by som mohol pri tomto aute očakávať, má najazdených 315000 km.
čo viem tak malo problémy s palivovým čerpadlom a bolo aj menené, ďalšie problémy, ktoré som postrehol: budík hladiny paliva ukazuje tak o 10 až 15 litrov menej, únik oleja na viacerých miestach, problémy s elektronikou(zapnutá klimatizácia ruší rádio, osvetlenie palubnej dosky), emisie pri akcelerácii(značne ma to irituje), vŕzganie/mierne klepot tlmičov, alebo nápravy. Čo by obnášalo také GO motora, čo by to pomohlo, približné náklady, najhoršie alternatívy toto všetko by som rád vedel.
Karoséria je vo výbornom stave.

Rád by som to auto dal do takého stavu aby som sa nemusel strachovať o to že sa mi jedného dňa pokazí a musel by som investovať značnú sumu do opravy, takú vec si nemôžem dovoliť a som závislý na tom aby bolo pojazdné keďže s ním jazdím každý deň.

Nerád by som sa ho zbavil, je to krásne auto a mám k nemu citový vzťah :smile: ale v prípade, že by investície do opravy/údržby/ presiahli určitú hranicu tak by som musel prehodnotiť svoje plány a do 2-3 rokov kúpil niečo novšie.

Ďakujem vopred za všetky odpovede, ktoré pomôžu.
 
Užívateľov profilový obrázok
bassspencer
Príspevky: 541
Registrovaný: 27.9.2010
Auto: BMW e53 x5 3.0d160AT
Kraj: Žilinský

Re: nastrahy E34/starostlivost/naklady

Utorok, 8. Marca 2011, 19:57

ja mám 524td atiaľ žiadné problémi čo sa týka prevádzky jedine hadička spojkova praskla bola už stara ... olej mi tiež trocha mizne zrejme cez turbo . s tým budikom hladiny paliva som na tom podobne ale do 30 litrov ukazuje normálne potom ako chce ukazuje zväčša len rezervu . s elektrikou problém u mňa len že stredové kurenie mi fúka vždy len studený vzduch a nesvieti svetlo interieru keĎ otvorím dvere . Svetla u tohto modelu (E34) sú vždy o ničom myslím stretávačky v predu . Inak nemám výhrady tuším len že každý napíše že nevytáčať motor za studena a moc sa to ani u dieslou tejto rady neodporúča ani za tepla ale to pre mňa neplatí preto asi aj ten únik oleja . Držím palce myslím že so spotrebou budeš spokojný a vitaj !
Now BMW X5 E53 "03 , 3.0d R6 160kW
Now Chevrolet camaro "98 3.8i V6 142kW
Ex Jeep Grand cherokee WG "02 , 2.7crd R5 120kW
Ex Audi A6 C5 "98 , 2.5TDI V6 110kW
Ex Ford Cougar "98 , 2.5i V6 125kW
Ex Opel Tigra "95 , R4 1.4i 66kW
Ex Fiat Punto 2 sporting "01, R4 1.2i 59kW
Ex BMW E39 525TDS "96 , R6 105kW
Ex VolksWagen passat B5 "98 , R4 1.8i 92kW
Ex BMW E34 , 524TD "88 , R6 85kW
 
Užívateľov profilový obrázok
PetiE34
Príspevky: 790
Registrovaný: 8.9.2008
Auto: E34 524 TD +E34+E30
Kraj: Košický
Bydlisko: KS

Re: nastrahy E34/starostlivost/naklady

Utorok, 8. Marca 2011, 23:40

vytaj na fore ako čítam máš auto pekne pokope až na malé nedostatky

tak ohľadom prevádzky už bass spomínal opatrne za studena ale keď nemusíš ani za tepla to nelúby 4500 ot/min dodržiavaj interval výmeny olejov a filtrov

úniky sú zvyčajne cez hadice serva , chladiča oleja , a z všelijakých tesnení guma po rokoch starne perforuje sa a potom presakuje , motor na GO sa neoplatí tie emisie pri akcelerácii sú usadeniny z výfuku a katalyzátora keď ho troška popreháňaš zlepší sa to , búchanie z náprav pravdepodobne čapi alebo ramená alebo tyčky stabilizátora
E34 525 tourig tds-ON AIR
E34 524 td-Sterlingsilber-Metalic
E34 525 tds
E34
E30
Kočky chcú BMW, seriem nanich ... mám BMX! 8998

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný