... všetko o BMW ...

reklamne predmety bmwklub.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
Boboo96
Autor témy
Príspevky: 654
Registrovaný: 4.6.2011
Auto: e34 528i
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Liptovský Mikuláš

m50b20 samosvor

Nedeľa, 14. Apríla 2013, 21:36

caute.. aky by mi pasoval samosvor? neviem ani aky tam mam teraz diff da sa to dako pozret? neveiem o tom nic ale chcel by som samosvor nemam ani potuchy kolko to moze stat ani aky tam ma ist.. prosim poradte
e34 Touring
 
Užívateľov profilový obrázok
bnykolass
Príspevky: 709
Registrovaný: 4.8.2012
Auto: vela
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA Ruzinov

Re: m50b20 samosvor

Nedeľa, 14. Apríla 2013, 21:52

Tu mas tabulku aky diff sa kde daval http://e34.de/tuning/getriebediff.htm
Je celkom zaujimave zohnat samosvor. Ja som za svoj zaplatil 250e
E53 4.4i on
E32 730iA on
E32 740iA on
E32 pickup on
E34 540i on
E34 525i on
E34 525tdsA off
 
Užívateľov profilový obrázok
Boboo96
Autor témy
Príspevky: 654
Registrovaný: 4.6.2011
Auto: e34 528i
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Liptovský Mikuláš

Re: m50b20 samosvor

Nedeľa, 14. Apríla 2013, 21:58

takze podla tejto tabulky mam 3.64? lebo v legende je ze touring.. ??
e34 Touring
 
Užívateľov profilový obrázok
Boboo96
Autor témy
Príspevky: 654
Registrovaný: 4.6.2011
Auto: e34 528i
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Liptovský Mikuláš

Re: m50b20 samosvor

Sobota, 15. Júna 2013, 16:30

podla vsetkeho mam teraz 3.64 budem menit M5 napravu na ktorej je bud 3.91 alebo 3.23 mozte mi napisat co to znamena? budem mat kratsie prevody alebo dlhsie alebo ako to funguje vlastne? dakujem
e34 Touring
 
starynovy
Príspevky: 8944
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: m50b20 samosvor

Sobota, 15. Júna 2013, 16:40

cista lenivost toto, HLADAT , http://bit.ly/11gcS79 .
 
Užívateľov profilový obrázok
Boboo96
Autor témy
Príspevky: 654
Registrovaný: 4.6.2011
Auto: e34 528i
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Liptovský Mikuláš

Re: m50b20 samosvor

Sobota, 15. Júna 2013, 16:43

chcem to polopatisticky ci budu kratsie alebo dlhsie..
e34 Touring
 
Užívateľov profilový obrázok
bnykolass
Príspevky: 709
Registrovaný: 4.8.2012
Auto: vela
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA Ruzinov

Re: m50b20 samosvor

Pondelok, 17. Júna 2013, 11:08

Cim vacsi pomer tym lepsi zrychlenie. Teda pri pomere 5 sa ti musi kardan otocit 5krat aby sa ti kolesa otocili raz.
Ked mas maly pomer mas horsie zrychlenie ale lepsiu spotrebu.
Ak sa mýlim opravte ma prosim :roll:
E53 4.4i on
E32 730iA on
E32 740iA on
E32 pickup on
E34 540i on
E34 525i on
E34 525tdsA off
 
Užívateľov profilový obrázok
Arnold
Príspevky: 2098
Registrovaný: 13.1.2011
Auto: E91 F48
Kraj: Košický
Bydlisko: KE

Re: m50b20 samosvor

Piatok, 21. Júna 2013, 21:43

Teoreticky hovoris spravne, ale v reali je to uplne inak :D S kratsim diffom ti bude zrychlovat horsie lebo budes musiet viac kvaltovat a dostanes sa na povodnu hodnotu ked nie na horsiu :D Kratsi diff je vhodny max tak na drift :wink:
 
Užívateľov profilový obrázok
Boboo96
Autor témy
Príspevky: 654
Registrovaný: 4.6.2011
Auto: e34 528i
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Liptovský Mikuláš

Re: m50b20 samosvor

Sobota, 22. Júna 2013, 21:15

tak ako to je vlastne? bude auto lenivesjie alebo ako bude ked bude mat o 0,4 otacky na kardani menej ?
e34 Touring
 
Užívateľov profilový obrázok
sklenus
Príspevky: 423
Registrovaný: 2.3.2010
Auto: e34 524tdA
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: Považská Bystrica

Re: m50b20 samosvor

Nedeľa, 23. Júna 2013, 08:34

čím máš dlhší diff, tým je lepšia akcelerácia na !!jednotlivých!! stupňoch, ale musíš radiť častejšie a zníži sa ti maximálna rýchlosť, keď sa s tým naučíš krásne radiť, tak trhneš xy ľudí zo začiatku ale neskôr ťa dobehnú pretože viac už proste nevytočíš

máš to dosť podobne ako na bicykli, skús na prevodoch 1-4 a potom 3-7 a uvidíš rozdiel

samozrejme sa bavíme o tom, že sa ti maximálka zmení tak o 20-30km/h podľa diffu, nie že nevytiahneš ani kilec
dá sa presne povedať o koľko ale to by sa muselo prerátať cez pomer prevodovky a diffu
oo=[ ][ ]=oo
 
Užívateľov profilový obrázok
darklord
Príspevky: 1249
Registrovaný: 15.12.2011
Auto: stara haraburda
Kraj: Bratislavský

Re: m50b20 samosvor

Nedeľa, 23. Júna 2013, 16:01

Ach boze. Zase dristy a nepravdy.

Cim je staly prevod diferencialu "dlhsi" (=nizsie cislo) tym je vyssia teoreticka maximalna rychlost a horsia akceleracia na jednotlive prevodove stupne.
Cim je staly prevod diferencialu "kratsi" (=vyssie cislo) tym je nizsia teoreticka maximalna rychlost a lepsia akceleracia na jednotlive prevodove stupne.

Vhodnost toho-ktoreho staleho prevodu pre konkretny motor (ci skorej konkretny motor v danej karoserii) je myslim celkom dobre zarucena uz z fabriky a nehrabal by som do toho. Ked das prevod dlhsi, tak sice teoreticky mozes dosiahnut nizsich otacok pri cestovnej rychlosti, na druhu stranu pruzne zrychlenie diky slabemu motoru nebude vobec dobre - a tym spotrebu mozes v [praxi aj neprijemne zvysit. Keby si menil motor tak tomuto vymyslaniu rozumiem - ja napriklad po zmene z 2.5 na 2.8 citim ze motor ma lepsi zatah v nizsich otackach ako 2.5 a tak by som rad diferencial s dlhsim stalym prevodom -> aby som znizil otacky motoru pri cestovnej rychlosti tak, aby bol motor v rozsahu s vyssim krutakom a tym mensou spotrebou.
"Řídit diesel je něco jako bejt teplej, v dnešní době nic neobvyklého, ale pořád špatně."
 
Užívateľov profilový obrázok
Boboo96
Autor témy
Príspevky: 654
Registrovaný: 4.6.2011
Auto: e34 528i
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Liptovský Mikuláš

Re: m50b20 samosvor

Pondelok, 24. Júna 2013, 09:49

bude to cititelny rozdiel z pomeru 3,64 na pomer 3,23 ?? mam 2l 24v
e34 Touring
 
Užívateľov profilový obrázok
sklenus
Príspevky: 423
Registrovaný: 2.3.2010
Auto: e34 524tdA
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: Považská Bystrica

Re: m50b20 samosvor

Pondelok, 24. Júna 2013, 13:58

darklord napísal:
Ach boze. Zase dristy a nepravdy.

Cim je staly prevod diferencialu "dlhsi" (=nizsie cislo) tym je vyssia teoreticka maximalna rychlost a horsia akceleracia na jednotlive prevodove stupne.
Cim je staly prevod diferencialu "kratsi" (=vyssie cislo) tym je nizsia teoreticka maximalna rychlost a lepsia akceleracia na jednotlive prevodove stupne.

Vhodnost toho-ktoreho staleho prevodu pre konkretny motor (ci skorej konkretny motor v danej karoserii) je myslim celkom dobre zarucena uz z fabriky a nehrabal by som do toho. Ked das prevod dlhsi, tak sice teoreticky mozes dosiahnut nizsich otacok pri cestovnej rychlosti, na druhu stranu pruzne zrychlenie diky slabemu motoru nebude vobec dobre - a tym spotrebu mozes v [praxi aj neprijemne zvysit. Keby si menil motor tak tomuto vymyslaniu rozumiem - ja napriklad po zmene z 2.5 na 2.8 citim ze motor ma lepsi zatah v nizsich otackach ako 2.5 a tak by som rad diferencial s dlhsim stalym prevodom -> aby som znizil otacky motoru pri cestovnej rychlosti tak, aby bol motor v rozsahu s vyssim krutakom a tym mensou spotrebou.



zasa som si splietol dlhší a kratší, ](*,) už sa to hádam naučím
oo=[ ][ ]=oo
 
starynovy
Príspevky: 8944
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: m50b20 samosvor

Pondelok, 24. Júna 2013, 14:39

sa mate ze mozte menit, na TDS je 2.9? a nizsie nic :^o
 
Užívateľov profilový obrázok
darklord
Príspevky: 1249
Registrovaný: 15.12.2011
Auto: stara haraburda
Kraj: Bratislavský

Re: m50b20 samosvor

Pondelok, 24. Júna 2013, 17:05

A prevodovkou nejakou to nejde este nahnat? Sak niesu vsetky rovnake...
"Řídit diesel je něco jako bejt teplej, v dnešní době nic neobvyklého, ale pořád špatně."

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný