... všetko o BMW ...

obchodna sekcia
 
Užívateľov profilový obrázok
bassspencer
Autor témy
Príspevky: 541
Registrovaný: 27.9.2010
Auto: BMW e53 x5 3.0d160AT
Kraj: Žilinský

e34 problémové turbo netesní .

Nedeľa, 25. Septembra 2011, 19:48

nazdar hlavne ty peti !
počuj na mojej e34 už sme to preberali mám tam napasované 2.5tds turbo na 524td zistil som že dym v interieri mám zrejme od turba naťahaný takže sme to trochu ohmatali tam zo spodnej strany turba unika hodne splodin a tlaku cez ten spoj medzi turbom a tými rebrami od motora nemá tma byť nejaké tesnenie ? je tam mizerný prístup trocha sa nám podarilo dotiahnuť ten šrob tuším 13-tka ale aj tak je tam riadný bordel z toho . a z tej strany od výfuku to vôbec nepasuje tam tiež uniká hodne tlaku a splodin . ja to pofotím aj nakamerujem dúfam že už zajtra ... poprípade nejaké riešenia navrhnite dik ...
Now BMW X5 E53 "03 , 3.0d R6 160kW
Now Chevrolet camaro "98 3.8i V6 142kW
Ex Jeep Grand cherokee WG "02 , 2.7crd R5 120kW
Ex Audi A6 C5 "98 , 2.5TDI V6 110kW
Ex Ford Cougar "98 , 2.5i V6 125kW
Ex Opel Tigra "95 , R4 1.4i 66kW
Ex Fiat Punto 2 sporting "01, R4 1.2i 59kW
Ex BMW E39 525TDS "96 , R6 105kW
Ex VolksWagen passat B5 "98 , R4 1.8i 92kW
Ex BMW E34 , 524TD "88 , R6 85kW
 
Užívateľov profilový obrázok
PetiE34
Príspevky: 790
Registrovaný: 8.9.2008
Auto: E34 524 TD +E34+E30
Kraj: Košický
Bydlisko: KS

Re: e34 problémové turbo netesní .

Pondelok, 26. Septembra 2011, 10:31

no tesnenie medzi turbom a zvodmi som nemal ani ja a ETK tiež nepíše ale ja som príruby natrel pastou na výfukové spoje , skús zrobiť nejaké tesnenie z klingeritu obyčajné aj tak zhorí

a príruby na turbe a zvodoch ti pasujú ?
ale najskôr pofoť
E34 525 tourig tds-ON AIR
E34 524 td-Sterlingsilber-Metalic
E34 525 tds
E34
E30
Kočky chcú BMW, seriem nanich ... mám BMX! 8998
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: e34 problémové turbo netesní .

Pondelok, 26. Septembra 2011, 15:11

keď príruby k sebe pasujú tak vysekať taký tvar tesnenia z klingeritu a to ešte tak natrieť tou bosal pastou malo by to dobre tesniť
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
Užívateľov profilový obrázok
bassspencer
Autor témy
Príspevky: 541
Registrovaný: 27.9.2010
Auto: BMW e53 x5 3.0d160AT
Kraj: Žilinský

Re: e34 problémové turbo netesní .

Sobota, 1. Októbra 2011, 20:53

mechanik mi vravel že v nedeľúu to pekne spravíme s tým klingeritom medzi tie príruby . no lenže neska som si tka poriadne driftom zobral zátačku a na nohu na plynovom pedaly mi kvapla voda sa dívam ej kruci a nad pedálom čo je tapacir a stredový panel celý mokrý =l ... a pri prutkom zabrzdeni počuť z palubnej za rádiom žblnkať vodu :-k
Now BMW X5 E53 "03 , 3.0d R6 160kW
Now Chevrolet camaro "98 3.8i V6 142kW
Ex Jeep Grand cherokee WG "02 , 2.7crd R5 120kW
Ex Audi A6 C5 "98 , 2.5TDI V6 110kW
Ex Ford Cougar "98 , 2.5i V6 125kW
Ex Opel Tigra "95 , R4 1.4i 66kW
Ex Fiat Punto 2 sporting "01, R4 1.2i 59kW
Ex BMW E39 525TDS "96 , R6 105kW
Ex VolksWagen passat B5 "98 , R4 1.8i 92kW
Ex BMW E34 , 524TD "88 , R6 85kW
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: e34 problémové turbo netesní .

Nedeľa, 2. Októbra 2011, 11:30

prasknutý radiátor kúrenia? :-k nezávidím ti jeho výmena je dosť na p*ču práca treba rozobrať polku prístrojovky
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
Užívateľov profilový obrázok
bassspencer
Autor témy
Príspevky: 541
Registrovaný: 27.9.2010
Auto: BMW e53 x5 3.0d160AT
Kraj: Žilinský

Re: e34 problémové turbo netesní .

Pondelok, 3. Októbra 2011, 16:22

hej vravel mi to aj kolega že jeho syn to menil pár dni do zadu v golfe ... že to celá pristrojovka a palubovka musí von a ja nemám ani len potuchy ako a kde začať ... budem to robiť s jedným mechanikom ale bojím sa že keĎ to nepozná že to nejako len odtiať vytrvhne :D ... neviete mi dať nejakú malú radu nejaký náčrt alebo len slovne nejako naznačiť ako je ta palubná pripevnená ? ... chystáme sa na to zrejme cez víkend . radiator ešte nechcem objednávať lebo ževraj to môžu byť napríklad len tie hadice deravé alebo nejaké tesnenie . odkiaľ by ste brali ten radiator ? ... ak sa niekomu chce zodpovedať nejaké tieto otázky budem veľmi veľmi vďačný lebo auto chcem postupne dostať do veru dobrého stavu ... teraz mám nejaké financie za blízku dobu tak auto dostane čo treba možno celolak nový .
Now BMW X5 E53 "03 , 3.0d R6 160kW
Now Chevrolet camaro "98 3.8i V6 142kW
Ex Jeep Grand cherokee WG "02 , 2.7crd R5 120kW
Ex Audi A6 C5 "98 , 2.5TDI V6 110kW
Ex Ford Cougar "98 , 2.5i V6 125kW
Ex Opel Tigra "95 , R4 1.4i 66kW
Ex Fiat Punto 2 sporting "01, R4 1.2i 59kW
Ex BMW E39 525TDS "96 , R6 105kW
Ex VolksWagen passat B5 "98 , R4 1.8i 92kW
Ex BMW E34 , 524TD "88 , R6 85kW
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: e34 problémové turbo netesní .

Pondelok, 3. Októbra 2011, 16:57

tuším stačí rozobrať len spodnú časť palubovky, a to je ako lego kus po kuse rozoberáš, nemáš tam čo pokaziť keď niečo nepustí tak to znamená že niekde ešte ostala skrutka
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
Užívateľov profilový obrázok
bassspencer
Autor témy
Príspevky: 541
Registrovaný: 27.9.2010
Auto: BMW e53 x5 3.0d160AT
Kraj: Žilinský

Re: e34 problémové turbo netesní .

Pondelok, 3. Októbra 2011, 17:07

diky viktor... :thumbup: dúfajme že stačí tedalen tie poklopy odspodu poodšrobovavať a ten stredový panel kde je rádio a spol vytiahnuť ... pozrem to ešte na bmw fans ...
Now BMW X5 E53 "03 , 3.0d R6 160kW
Now Chevrolet camaro "98 3.8i V6 142kW
Ex Jeep Grand cherokee WG "02 , 2.7crd R5 120kW
Ex Audi A6 C5 "98 , 2.5TDI V6 110kW
Ex Ford Cougar "98 , 2.5i V6 125kW
Ex Opel Tigra "95 , R4 1.4i 66kW
Ex Fiat Punto 2 sporting "01, R4 1.2i 59kW
Ex BMW E39 525TDS "96 , R6 105kW
Ex VolksWagen passat B5 "98 , R4 1.8i 92kW
Ex BMW E34 , 524TD "88 , R6 85kW
 
Užívateľov profilový obrázok
PetiE34
Príspevky: 790
Registrovaný: 8.9.2008
Auto: E34 524 TD +E34+E30
Kraj: Košický
Bydlisko: KS

Re: e34 problémové turbo netesní .

Pondelok, 3. Októbra 2011, 22:18

pozri tu je celkom dobrý návod aj ked na klimaautomatik ale budeš to mať dosť podobne

http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ght=heater
E34 525 tourig tds-ON AIR
E34 524 td-Sterlingsilber-Metalic
E34 525 tds
E34
E30
Kočky chcú BMW, seriem nanich ... mám BMX! 8998

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný