... všetko o BMW ...



Dusík napísal:skus nahodiť ten jednosmerný ventyl proti padaniu nafty -mozes mi to blizsie specifikovat?. Uste uvediem jeden detial, pri teplote nad 8 st. je ranny start bez problemovy. "rano ked idem nastartovat, tak len 3x zhavim bez startera, a potom len raz startujem a chyti okamzite." Dakujem za vsetky postrehy.
![]()
![]()


Dusík napísal:...neviem ci to ma vyznam zapajat sp. ventil. Nemyslim si ze za noc by sa vsetka nafta z pal.filtra vratila do nadrze. Oprav ma ak sa mylim.

Vdaka. Este jedna otazocka: aku ulohu pri padani nafty zohravaju prepadove hadicky???
luky2208 napísal:Ak je vonku +8 stupnov ako pišeš a motor naskočí na šupu,tak je zbytočne riešiť spetne ventyly a podobne veci ktore kladu odpor podavaciemu čerpadlu a to skor odide. Ak nastava problem pri poklese teploty tak ako prvé skontrolovať čidlo teploty nafty a čidlo teploty chladiacej kapalyny. Podla tychto teplot pripravuje RJ motora štartovaciu davku a predvstrek. Skontrolovať sa to da na diagnostyke,alebo vymeniť za druhé čidla. Ak nepomože tak zmerat kompresiu vo valcoch.
..ja som vychadzal len zo skusenosti ineho a tam to pomohlo pri takych istych priznakoch....ale podla mna by nedal nic za to vysksat to
Takže pre istotu pozri aj tie prepadove hadičky na vstrekoch. Ak som ta zle pochopil tak ma oprav
aj ostatnym .Dusík napísal:asi by bolo najlepsie, keby som sa u teba zastavil. Nemam to tak daleko do Matejoviec. Mozes mi poslat na mail tvoj kontakt??? Dakujem za konstruktivnu radu.aj ostatnym .