... všetko o BMW ...

mmracing.sk
 
starynovy
Príspevky: 8944
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: ahojte. co poviete na toto?ten kto ma tds-ko.jednohmota?

Nedeľa, 4. Augusta 2013, 11:31

myslim ze tento narast vykonu pocitis akurat tak na mieste s Nkom v prevodovke, lebo ked uz bude motor tlacit do kolies, to ci ma zotrvak 10 alebo 6kg je sumafuk. :D Kazdopadne je to malo traktorovite na takuto upravu, koncernove zetory to dokazu prezit..
 
Užívateľov profilový obrázok
BouBou
Príspevky: 738
Registrovaný: 29.11.2008
Auto: 318i E30 Turbo M10
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: Trenčín

Re: ahojte. co poviete na toto?ten kto ma tds-ko.jednohmota?

Sobota, 10. Augusta 2013, 09:06

S tymto vasim nazorom co sa tyka hmotnosti a tahu nesuhlasi, tym ze zotrvacnik nema 10kilo ale 6 kg tak sa mu ide lahsie do otacok, a tak isto aj ´tah, pretoze tocit urcitu hmotnost ma svoje straty, cim je kluka a vnutro motora lahsie tym je zivsi vo visom pasme otacok, mal som sice na e30 v 4Valci origo zotrvak, potom som ho prehodil koli spojke za sestvalcovy 2krat taky a motor uz vo vysich mal mensiu zivost, potom som ho odlahcil tak ako to mam teraz a vysokych sa lepsie bere do otacok, krutak ostal to je jasne ale Viete preco motorky a hondy su zive do otacok a doslova vo vysokych trhaju asfalt lebo maju tak lahke piesty ojnicce kluku spojku atd ze maju v otackach male straty a 1000ka motorka sa bere len taky fukot napr oproti 1,3 skodovke aj kebz bola na 4klapke a zvodoch ta felda :D, ale neviem ci moc V tdsku poznat v tahu na tak malych otackach
ale vzdy lepsie mat poriadne piesty ójnice a kluku, lebo uz chcem videt hondu 16vtec tahavat tazky prives, trosku by sa to tam zedralo, preto mam rad bmw a mercedes lebo maju poriadne vnutra teda aspon klasiky e30 e34 , e36 uz spekulovaly z vahou m10 m20 m30 forever
///..Kto nezažil nepochopí..///
E36 320i Coupe - Lagunengrun metalic
[size=150]E30 318i Coupe - M10 Turbo
Obrázok
 
kazzan3
Autor témy
Príspevky: 63
Registrovaný: 12.12.2011
Auto: bmw E34 525tds
Kraj: Bratislavský

Re: ahojte. co poviete na toto?ten kto ma tds-ko.jednohmota?

Sobota, 17. Augusta 2013, 15:56

boubou :thumbup:

BouBou napísal:
S tymto vasim nazorom co sa tyka hmotnosti a tahu nesuhlasi, tym ze zotrvacnik nema 10kilo ale 6 kg tak sa mu ide lahsie do otacok, a tak isto aj ´tah, pretoze tocit urcitu hmotnost ma svoje straty, cim je kluka a vnutro motora lahsie tym je zivsi vo visom pasme otacok, mal som sice na e30 v 4Valci origo zotrvak, potom som ho prehodil koli spojke za sestvalcovy 2krat taky a motor uz vo vysich mal mensiu zivost, potom som ho odlahcil tak ako to mam teraz a vysokych sa lepsie bere do otacok, krutak ostal to je jasne ale Viete preco motorky a hondy su zive do otacok a doslova vo vysokych trhaju asfalt lebo maju tak lahke piesty ojnicce kluku spojku atd ze maju v otackach male straty a 1000ka motorka sa bere len taky fukot napr oproti 1,3 skodovke aj kebz bola na 4klapke a zvodoch ta felda :D, ale neviem ci moc V tdsku poznat v tahu na tak malych otackach
ale vzdy lepsie mat poriadne piesty ójnice a kluku, lebo uz chcem videt hondu 16vtec tahavat tazky prives, trosku by sa to tam zedralo, preto mam rad bmw a mercedes lebo maju poriadne vnutra teda aspon klasiky e30 e34 , e36 uz spekulovaly z vahou m10 m20 m30 forever
 
Užívateľov profilový obrázok
Schnitzer
Príspevky: 61
Registrovaný: 7.8.2009
Auto: Bmw e34 540i
Kraj: Nitriansky

Re: ahojte. co poviete na toto?ten kto ma tds-ko.jednohmota?

Piatok, 3. Januára 2014, 17:49

Toto sa normalne neda citat taketo kkti.y vydiet ze ste vzivote nerobily nic zo spojkami a zotrvakmy....dvojhmota sa dava do aut na komfortne pohynanie...dvojhmota je odpruzena preto lamela nema pruziny a jednohmota ma na lamele pruziny...a ta debilina co tu padla ze vaha zotrvaka nema nic z vykonom je taka pic.... jak rozdelovac v dieslaku...skuste si raz dat odlahcit zotrvacnik a uvydite ze to auto ozije...robyl som to na jazdom aute co som mal a neda sa to porovnat...minule som menil spojku na audi a4 1.8 20v turbo a davala sa prec dvojhmota a isla tam jednohmota z novou spojkou...islo to 10 krat lepsie ako predtym...takze ten hlod co som tu cital racej prehliadnem....
Bmw E34 540i
Bmw E39 525tds EX
Bmw E30 325i m20b25 EX
Bmw E34 530i V8 m60b30 EX
Bmw E36 320i LPG m50b20 EX
Bmw E34 530iA V8 m60b30 EX
Bmw E36 325i m50b25 Bacardi EX
Bmw E34 530i m30b30 EX
Bmw E34 525i m20b25 EX
Bmw E34 520i m50b20 Facelift EX
 
Užívateľov profilový obrázok
PetiE34
Príspevky: 790
Registrovaný: 8.9.2008
Auto: E34 524 TD +E34+E30
Kraj: Košický
Bydlisko: KS

Re: ahojte. co poviete na toto?ten kto ma tds-ko.jednohmota?

Sobota, 4. Januára 2014, 10:45

:lol: nemusíte sa hádať a bojovať za pravdu , každí z vás má pravdu , nikto netrepe úplné bludy len sem tam v detailoch má zlé znalosti čo nikomu nemožno vyčítať

to čo cítiť po výmene zotrváku za ľahší nieje extra výkon ale jeho priebeh a nejaký ten kruťák navyše vo vyšších ot.
to čo zlomí kluku je torzné kmitanie spojené s cyklickým namáhaním, čím dlhšia kluka tým náchylnejšie a prejavuje sa v nižších ot. preto to trasenie
ráz v tom smere na ktorý myslíte vy dostáva od kopania spojky
dvojhmota silno pomáha pri rozjazde (hlavne ženám) plynulí rozjazd auto neposkočí nei kockatá nafta a podobné :D
po odstránení zato je cítiť že auto reaguje lepšie lebo pohonné ústrojenstvo je priame nieje nic odpružené až na hardy spojku , je jednoduchšie odlepiť zadok auta od cesty , v zime a na nespevnenej vozovke dosť nepraktické

podla môjho názoru je jednohmota veľmi dobrá do auta ktoré sa nepoužíva denne. Na pohodlné jazdenie mestom a pod. môžme rovno zabudnúť.
E34 525 tourig tds-ON AIR
E34 524 td-Sterlingsilber-Metalic
E34 525 tds
E34
E30
Kočky chcú BMW, seriem nanich ... mám BMX! 8998
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: ahojte. co poviete na toto?ten kto ma tds-ko.jednohmota?

Nedeľa, 5. Januára 2014, 10:37

Schnitzer napísal:
Toto sa normalne neda citat taketo kkti.y vydiet ze ste vzivote nerobily nic zo spojkami a zotrvakmy....dvojhmota sa dava do aut na komfortne pohynanie...dvojhmota je odpruzena preto lamela nema pruziny a jednohmota ma na lamele pruziny...a ta debilina co tu padla ze vaha zotrvaka nema nic z vykonom je taka pic.... jak rozdelovac v dieslaku...skuste si raz dat odlahcit zotrvacnik a uvydite ze to auto ozije...robyl som to na jazdom aute co som mal a neda sa to porovnat...minule som menil spojku na audi a4 1.8 20v turbo a davala sa prec dvojhmota a isla tam jednohmota z novou spojkou...islo to 10 krat lepsie ako predtym...takze ten hlod co som tu cital racej prehliadnem....


aj si meral ten rozdiel na tej audine? lebo subjektívne to mohlo ísť 10x lepšie, v reále si možno ušetril 0,2s z 0 na 100 :wink:
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
kazzan3
Autor témy
Príspevky: 63
Registrovaný: 12.12.2011
Auto: bmw E34 525tds
Kraj: Bratislavský

Re: ahojte. co poviete na toto?ten kto ma tds-ko.jednohmota?

Pondelok, 20. Januára 2014, 19:16

Schnitzer =D> jednoducho su tu ludia co si vedia spocitat kolko je 2 plus 2. som si myslel ze uz fakt su tu sami huslisti. Schnitzer :thumbup:
ViktorDDD napísal:

aj si meral ten rozdiel na tej audine? lebo subjektívne to mohlo ísť 10x lepšie, v reále si možno ušetril 0,2s z 0 na 100 :wink:
 
starynovy
Príspevky: 8944
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: ahojte. co poviete na toto?ten kto ma tds-ko.jednohmota?

Utorok, 21. Januára 2014, 22:52

šnicel> Ked sa naucis gramatiku, a zaklady fyziky tak potom rozdavaj rozumy. :thumbup:

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný