Sobota, 18. Augusta 2012, 11:04
snímač teploty paliva meria teplotu nafty a podľa toho upravuje štartovaciu dávku, a nejaké ďalšie veci, nevyznám sa v tom tak moc, ale napr. motor je teplý (80st.), tak nafta bude v čerpadle povedzme 50st. (lebo ide z nádrže a čerpadlo sa naftou aj chladí tak bude nižšia ako teplota motora), a snímač je zlý tak dáva pre RJ zlé info napr. že má nafta 90st. tak teplejšia nafta sa ľahšie zapáli tak podľa toho sa upravia hodnoty a motor preto točí dlhšie za tepla, za studena to tak nevadí lebo s dobrými žhavičmi to naštartuje
toto je jedna z príčin dlhších teplých štartov, keď je dobre nastavený predvstrek, vačka, dávka paliva a stále to nap*ču štartuje tak treba skúsiť ten snímač keď stále tak potom druhú hlavu čerpadla
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."