Streda, 25. Januára 2017, 07:38
Napisem to v skratke....
1.Cerpadlo urcite nove(jazdene je riziko zopakovania)!!!!
2. Trysky aj jazdene mozu byt,ak su ok z fungujuceho auta...
3. Rail treba cistit,cistit,cistit(tu je riziko regulacneho ventilu ze nepojde ok(urcite odporucam jazdenu radsej)
4. Palivove vedenie(Precizne vycistit dlhyyyyyyyyyym preplachovamim)
5. Palivovy filter novy samozrejmost
6. Vyhrev filtra cistit,cistit...
7. Trubky cistit,cistit....
8. Prepadove vedenie aj pouzite....(kup set,trysky,rail,prepady z jedneho auta pojazdneho)
9. Nadrz dole,najlepsie druhu jazdenu(nikdy dokonale nevycistis,alebo velmi precizne cistit)
10. Cerpadlo nadrz nove(alebo jazdene)
Hlavne vela stastia,musi sa to urobit poriadne,lebo sa to stane znovu.....