... všetko o BMW ...

Moderátori: salat, barabas, alfi666

mmracing.sk
 
origgins
Autor témy
Príspevky: 6
Registrovaný: 26.11.2012
Auto: 325d E91
Kraj: Žilinský

Re: Odstranenie DPF a ciptuning 325d

Streda, 28. Novembra 2012, 15:55

Podla toho co viem.... 325, 330, aj 335 su 3-oj litre 6-valce, len 335 ma dve turba. 330 a 325 je +- ten isty motor a 325 by mala mat slusnu rezervu.... alebo sa mylim???? Po tom co som tu precital si asi dam ten filter vycistit a ked tak vymenit a nad chipom budem uvazovat....
Predstava, ze budem dymit pri kazdom pridani plynu sa mi velmi nepaci aj ked si myslim, ze kazdy kto ma naftu z pred obdobia DPF produkuje taky isty sajrajt ako ludia co dali DPF-ko do pecka.
Skusim to asi precistit DPF Flushing Liqid-om a uvidim ci to pomoze....
 
Užívateľov profilový obrázok
Didymus
Príspevky: 945
Registrovaný: 23.6.2011
Auto: E63 630i
Kraj: Bratislavský

Re: Odstranenie DPF a ciptuning 325d

Streda, 28. Novembra 2012, 19:33

Tak salat trocha len zahral na city a hla, mame tu prvy pozitivny vysledok moralistickeho prispevku :P Do politiky s nim ! :)
EX - BMW E90 320d
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
Patkola1
Príspevky: 500
Registrovaný: 8.4.2011
Auto: BMW 330 XD Touring
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: Trencin

Re: Odstranenie DPF a ciptuning 325d

Streda, 28. Novembra 2012, 19:59

Salat ak chceš trepať debiliny nájdi si inú tému alebo si choď vyhoniť. Tu ide o to ako neublížiť autu ty somár. Zaves si na krk transparent a chodievaj na zrazy seatov ktorých majitelia sa tešia z toho dymu a smradu a to mi ver že 3 liter BMW nikdy tak nezadymí aj keď je čipnutý na 300 koní ako 180 koňová Pumpa.
 
Užívateľov profilový obrázok
salat
Príspevky: 1081
Registrovaný: 4.11.2010
Auto: BMW 320d E91 LCI
Kraj: Bratislavský

Re: Odstranenie DPF a ciptuning 325d

Streda, 28. Novembra 2012, 21:55

mily Patkola1, odporucam ti ukludnit sa a precitat si pravidla prispievania na www.bmwklub.sk , announces/pravidla-fora-t22713.html
Obzvlast body 2 a 3, vdaka ktorym by si na slusnom fore bol za tvoj bezduchy prispevok kandidat na BANan ... ( MODERATORI? kde ste? )

Ak neches ublizovat autu, nevyberaj co tam bolo dane a nepridavaj co tam nepatri. Vsetky filtre a ine "obmedzovace vykonu" maju svoje opodstatnenie a s tym by si sa mal zmierit. Ako som uz spominal viac krat, upliest z hovna bic je davnym snom kazdeho a vytlct z auta postaveneho na 230kW aspon 300kW je to iste... Je davnou pravdou ze najlacnejsia cesta k zvyseniu vykonu auta je predat ho a kupit nove. Inac na to len a len doplatis.

Takze, nehladaj nezakonne a zivotnost obmedzujuce sposoby ako zvysit vykon a radsej si nasetri par bubakov a kup si miesto poslusneho diesloveho sestvalca neajaku nadupanu benzinovu R6, V8 ci co len chces a zdimaj z nej kadzdeho kona co to da.

Tolko moj nazor...
BMW 320d E91
Seat Ibiza ST, 1,2TSI DSG
EX - Seat Leon II

"Si to, čo tvoje auto. Neveríš? Bež do garáže, otvor bránu... pozeráš sa na seba!"
 
Užívateľov profilový obrázok
voMacK
Príspevky: 11630
Registrovaný: 9.9.2010
Auto: G31 540i
Kraj: Trenčiansky

Re: Odstranenie DPF a ciptuning 325d

Streda, 28. Novembra 2012, 22:06

Salat =D> =D> =D>
aj obvykle s tvojimi prispevkami viac menej suhlasim, no tu si mi prehovoril uplne z duse! Ked citam o kuchani DPF, mam pocit akoby som bol na nejakom posratom octavia - Golf pico vole, tuzing fore!

Patkola - dostal si vystrahu, taketo vyjadrovanie tu tolerovat nebudem..a to ani nehovorim o tom, ze salat aspon vie o com hovori ...oka?

ked niekto nema na to, aby si kupil novy DPF, tak nech si kua nekupuje BMW...
"Auto je napisane na mna, ale inak s nim nic nemam!"
-- P.R.
 
Strejdo
Príspevky: 71
Registrovaný: 30.7.2011
Auto: BMW 320D, E91, 130kW
Kraj: Prešovský
Bydlisko: Prešov

Re: Odstranenie DPF a ciptuning 325d

Štvrtok, 29. Novembra 2012, 09:35

Akurat sedím v MM racing a moja E91tka v ich dielni, DPF von a pekne chip ;).
 
Užívateľov profilový obrázok
SmartBastard
Príspevky: 1610
Registrovaný: 5.5.2011
Auto: '08 M Coupe, '10 X6
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Wien

Re: Odstranenie DPF a ciptuning 325d

Štvrtok, 29. Novembra 2012, 10:25

Spytaj sa ich podla coho sa pocita stratovy vykon, mne nechce nikto odpovedat :(
BMW Z4 M Coupe: Wreaking serious havoc on the hierarchy of needs.
BMW X6: If there's a guideline for creating coupés, it's just been ignored.
Bastard's Video Collection
www.RoyalGarage.sk
www.facebook.com/RoyalGarageBratislava
 
badbat329
Príspevky: 458
Registrovaný: 20.5.2012
Auto: F31
Kraj: Trnavský

Re: Odstranenie DPF a ciptuning 325d

Štvrtok, 29. Novembra 2012, 10:36

Strejdo napísal:
Akurat sedím v MM racing a moja E91tka v ich dielni, DPF von a pekne chip ;).


tiez ma to caka v dec., este si musim dohodnut kde...
 
Užívateľov profilový obrázok
Le Gend
Príspevky: 893
Registrovaný: 31.1.2010
Auto: 250 ciernych ponikov
Kraj: Košický

Re: Odstranenie DPF a ciptuning 325d

Štvrtok, 29. Novembra 2012, 13:29

SmartBastard napísal:
Spytaj sa ich podla coho sa pocita stratovy vykon, mne nechce nikto odpovedat :(
Ked ta dobre rozumiem, stratovy vykon sa pocita tak, ze sa zmeria, ako klesaju otacky po skonceni merania (pusteni plynu). Je to proces opacny k meraniu vykonu, zmeria sa kineticka energia roztocenych casti..
 
Strejdo
Príspevky: 71
Registrovaný: 30.7.2011
Auto: BMW 320D, E91, 130kW
Kraj: Prešovský
Bydlisko: Prešov

Re: Odstranenie DPF a ciptuning 325d

Štvrtok, 29. Novembra 2012, 14:00

Akurát mi povedali, že stratový výkon je stanovený podľa nejakých noriem a v ňom je započítaná hmotnosť kolies (tam sú straty), diferenciál, prevodovka. A na moju otázku, či skutočný výkon je rozdiel medzi udávaným výkonom od výrobcu a stratovým výkonom mi povedali, že v podstate je to tak.
 
Užívateľov profilový obrázok
SmartBastard
Príspevky: 1610
Registrovaný: 5.5.2011
Auto: '08 M Coupe, '10 X6
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Wien

Re: Odstranenie DPF a ciptuning 325d

Štvrtok, 29. Novembra 2012, 14:31

Strejdo napísal:
Akurát mi povedali, že stratový výkon je stanovený podľa nejakých noriem a v ňom je započítaná hmotnosť kolies (tam sú straty), diferenciál, prevodovka. A na moju otázku, či skutočný výkon je rozdiel medzi udávaným výkonom od výrobcu a stratovým výkonom mi povedali, že v podstate je to tak.

Dakujem ;)

Takze moje lahsie disky (8-9kg vs 12kg / kus) su mozno dovod preco mi odmerali vyssi vykon ako by som mal mat, kedze brzda predpoklada vacsi odpor ako skutecne auto malo.

Z tohto by potom vychadzalo, ze vlastne vykon na kolese je ovela viac vypovedajuci udaj ako vykon na motore.
Naposledy upravil/-a SmartBastard v Štvrtok, 29. Novembra 2012, 14:36, upravené celkom 2 krát.
BMW Z4 M Coupe: Wreaking serious havoc on the hierarchy of needs.
BMW X6: If there's a guideline for creating coupés, it's just been ignored.
Bastard's Video Collection
www.RoyalGarage.sk
www.facebook.com/RoyalGarageBratislava
 
Užívateľov profilový obrázok
Patkola1
Príspevky: 500
Registrovaný: 8.4.2011
Auto: BMW 330 XD Touring
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: Trencin

Re: Odstranenie DPF a ciptuning 325d

Štvrtok, 29. Novembra 2012, 14:31

Ja som nikde nespomenul to že vybratím DPF a následným zvýšením výkonu chcem dosiahnuť vyšší výkon. Auto mám v základe 170 kw a DPF som dal von na Radu mechanika čo robí BMW v Londýne. Jeho prvý otázka bola či ho chcem vymeniť alebo vybrať. Nemám to vykuchané ale nahradené potrubím ktoré sa tu bežne predáva pretože to tu tak robí každý kto nemá už auto v záruke a dokonca ti to tu spravia aj v autorizovanom servise na vlastné riziko. A myslím si že táto téma bola založená na to aby si ľudia povedali niečo o tom ako sa auto chová pri zvýšenom výkone a bez DPF a nikto nie je zvedavý na názory niekoho kto má tiež diesel a všetok ten sajrajt vypúšťa do ovzdušia v čase regenerácie.
 
Strejdo
Príspevky: 71
Registrovaný: 30.7.2011
Auto: BMW 320D, E91, 130kW
Kraj: Prešovský
Bydlisko: Prešov

Re: Odstranenie DPF a ciptuning 325d

Štvrtok, 29. Novembra 2012, 15:00

SmartBastard napísal:
Dakujem ;)

Takze moje lahsie disky (8-9kg vs 12kg / kus) su mozno dovod preco mi odmerali vyssi vykon ako by som mal mat, kedze brzda predpoklada vacsi odpor ako skutecne auto malo.

Z tohto by potom vychadzalo, ze vlastne vykon na kolese je ovela viac vypovedajuci udaj ako vykon na motore.

Samozrejme, že výkon na kolese je smerodatnejší a je to aj dôvod, prečo ti namerali vyšší výkon pri ľahších kolesách.

Patkola1 takže ty nemáš ani katalyzátor???? To musí byť riadny smrad (ako z AVIE). Každý to veru tak nerobí, normálne sa to robí vykuchaním DPF, pričom časť katalyzátor ostáva.
 
badbat329
Príspevky: 458
Registrovaný: 20.5.2012
Auto: F31
Kraj: Trnavský

Re: Odstranenie DPF a ciptuning 325d

Štvrtok, 29. Novembra 2012, 15:17

Strejdo napísal:
Samozrejme, že výkon na kolese je smerodatnejší a je to aj dôvod, prečo ti namerali vyšší výkon pri ľahších kolesách.

Patkola1 takže ty nemáš ani katalyzátor???? To musí byť riadny smrad (ako z AVIE). Každý to veru tak nerobí, normálne sa to robí vykuchaním DPF, pričom časť katalyzátor ostáva.


nieje tam este druhy kat? resp. sa mu musel zmenit zvuk motora ci nie?
 
Strejdo
Príspevky: 71
Registrovaný: 30.7.2011
Auto: BMW 320D, E91, 130kW
Kraj: Prešovský
Bydlisko: Prešov

Re: Odstranenie DPF a ciptuning 325d

Štvrtok, 29. Novembra 2012, 15:25

Nie nie, je len jeden katalyzátor, ten čo je spolu v DPF obale. Zvuk sa an iveľmi meniť nebude, lebo sú tam ešte dva tlmiče a koncovka sa tiež nemení. Len ten smrad je otrasný a hlavne modrý dym, poznám to, lebo ja som takú istú pi.ovinu urobil na E90tke, čo som mal pred dvomňa rokmi, našťastie som si nechal DPF, potom som si ho sám doma vykuchal, dal zazvárať a namontoval som ho na zvody. Odvtedy to už bolo o inom :)

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní