Ahojte, blizi sa mi cas vymeny brzd a zacal som pozerat, co by sa dalo na auto nahodit, tak aby to brzdilo a samozrejme nestalo to vela

(hlavne ak kupim blbost a budem to musiet vyhodit).
Moja otazka smeruje na brzdove oblozenie a aj kotuce, pretoze som dosiel k zaveru, ze ak to ma brzdit, musi to dosahovat vacsie trenie a takto som sa dopracoval k tabulke z normy
SAE J866 (uvedena v clanku) o trecich koeficientoch a zatial co som sa pozeral tak najvyssi koeficient z
bezne dostupnych maju ATE ceramic (podla normy). Plne si uvedomujem, ze vacsie trenia je viac tepla a potrebujem na to aj kotuce s vyssim obsahom uhlika a tiez dobre gumy... Rovnako sa neviem rozhodnut medzi kotucmi zimmermann sport, Rotinger HP standard alebo T5 alebo T1 alebo nedierovane Textar Pro+. Lebo mam pocit, ze tie diery zmensuju plochu kotuca... No bol by som rad keby to dobre brzdilo aj mokre...
Mate s tym prosim skusenosti ako nakombinovat platnicky (nie len uvedene) a kotuce, tak aby to brzdilo a nekrivilo sa...?
Ake mate skusenosti s kotucmi Rotinger?
Taktiez dakujem za postreh, ze tema brdzy sa uz riesila a prilozene linky.
Mino