... všetko o BMW ...

Moderátori: salat, barabas, alfi666

bmwtt.sk
 
gengere
Autor témy
Príspevky: 18
Registrovaný: 30.9.2010
Auto: BMW 320D E91
Kraj: Banskobystrický

E91 320D Vibrovanie a dunivý zvuk prenasany do kabiny

Štvrtok, 30. Septembra 2010, 20:47

Zdravim Vas mam E91 a mam problem ze na volnobeh ked otacky klesnu pod urcitu hodnotu strasne zacne nieco vibrovat ako keby bol uvolneny plast alebo co a strasne sa to prenasa dnu do kabiny ale pocas jazdy to nerobi nic a ked viradim pocas jazdy tak to tiez nerobi akonahle zastanem tak otacky klesnu a zacne to zda sa mi aj ako keby boli otacky prilis nizke dakujem za rady
 
Papko
Príspevky: 130
Registrovaný: 14.3.2010
Auto: Bmw E90 320déé
Kraj: Košický
Bydlisko: Košice

Re: E91 320D Vibrovanie a dunivý zvuk prenasany do kabiny

Piatok, 1. Októbra 2010, 08:42

skus sa pozriet na remenicu klukovky.je v nej guma a ta zvykne odchadzat.Na obr ako č.1
Obrázok
 
gengere
Autor témy
Príspevky: 18
Registrovaný: 30.9.2010
Auto: BMW 320D E91
Kraj: Banskobystrický

Re: E91 320D Vibrovanie a dunivý zvuk prenasany do kabiny

Piatok, 1. Októbra 2010, 09:35

No dnes som bol v servise a povedali mi ze su vybite silentbloky na motore lebo aj motor sa trasie ako keby isiel vyletiet...
 
Užívateľov profilový obrázok
tomess1
Príspevky: 100
Registrovaný: 7.9.2010
Auto: BMW 320D TOURING
Kraj: Prešovský
Bydlisko: Kežmarok

Re: E91 320D Vibrovanie a dunivý zvuk prenasany do kabiny

Piatok, 1. Októbra 2010, 09:41

to mas kolko najazdene?
BMW 320D Touring,rok výroby 2003 110kw - 150koni čierná saphire metalíza, folie,17elektrony ,palubný počítač, navigacia, klimatizacia, elektrické okna, Tempomat ,multifunkčny volant, DSC
 
gengere
Autor témy
Príspevky: 18
Registrovaný: 30.9.2010
Auto: BMW 320D E91
Kraj: Banskobystrický

Re: E91 320D Vibrovanie a dunivý zvuk prenasany do kabiny

Piatok, 1. Októbra 2010, 19:20

teraz ma 154 000 km a chlap povedal ze to je choroba tychto aut a proste ze pri 150 000 to vzdy zacne robit
 
gengere
Autor témy
Príspevky: 18
Registrovaný: 30.9.2010
Auto: BMW 320D E91
Kraj: Banskobystrický

Re: E91 320D Vibrovanie a dunivý zvuk prenasany do kabiny

Piatok, 1. Októbra 2010, 19:23

Auto ma nahebane 154 000 km 2007 rocnik inak v top stave len toto trasenie ale robi to iba na volnobeh ked su otacky na 800 a vyssie potom uz motor ide pekne
 
Užívateľov profilový obrázok
Kallon
Príspevky: 821
Registrovaný: 6.2.2008
Auto: VW Passat Variant
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Levice

Re: E91 320D Vibrovanie a dunivý zvuk prenasany do kabiny

Piatok, 1. Októbra 2010, 20:44

gengere napísal:
teraz ma 154 000 km a chlap povedal ze to je choroba tychto aut a proste ze pri 150 000 to vzdy zacne robit


no ja mam 180 000km a motor bezi uplne hladko, nevibruje ... [-o< :-k
VW Passat Variant, 140kW,´18
PEUGEOT 308 SW, 73kW,´16
LADA Granta Liftback, 72kW,´17
LADA Kalina SW, 72kW,´17

EX:
SKODA Octavia Combi, 110kW, ´17
PEUGEOT 301, 68kW,´14
ROVER 25, 63kW, ´00
CITROEN C3 Picasso, 68kW, ´13
SUZUKI SX4, 88kW, ´12
BMW E90 320D, 120kW, ´06
BMW E36/5 318ti, 103 kW, ´97
OPEL Ascona C, 1.6 SR, 55kW, ´82
ŠKODA 120LS, 40,5kW, ´86
 
gengere
Autor témy
Príspevky: 18
Registrovaný: 30.9.2010
Auto: BMW 320D E91
Kraj: Banskobystrický

Re: E91 320D Vibrovanie a dunivý zvuk prenasany do kabiny

Sobota, 2. Októbra 2010, 07:57

a tak nie kazdemu motoru musia odist tie siletny pri 150 000 ale on hovoril ze sa to stava a ze to uz vela autam robil ked to vibrovalo a tu ked mu pridas co len 100 otacok tak motor ide paradne
 
jarino78
Príspevky: 17
Registrovaný: 19.11.2010
Auto: BMW 320d touring E91
Kraj: Bratislavský

Re: E91 320D Vibrovanie a dunivý zvuk prenasany do kabiny

Piatok, 19. Novembra 2010, 15:06

moje 320d E91 ma pod 100tis km a tiez na volnobehu mi to akosi pokasliava, proste motor ide krasne, ale ked je na volnobehu tak asi kazdych 5-10 sekund ako keby skocili otacky o 100 dole a zatrase to celym autom , no je to uzasne komfortne, ide ma porazit ... skusim na diagnostiku, ze co to je ... tak neviem, ze ci mame rovnaky problem alebo nie ... ale stane sa, ze to niekedy nerobi vobec a motor ide na volnobehu ako hodinky
 
Užívateľov profilový obrázok
voMacK
Príspevky: 11630
Registrovaný: 9.9.2010
Auto: G31 540i
Kraj: Trenčiansky

Re: E91 320D Vibrovanie a dunivý zvuk prenasany do kabiny

Piatok, 19. Novembra 2010, 17:35

jarino78 napísal:
moje 320d E91 ma pod 100tis km a tiez na volnobehu mi to akosi pokasliava, proste motor ide krasne, ale ked je na volnobehu tak asi kazdych 5-10 sekund ako keby skocili otacky o 100 dole a zatrase to celym autom , no je to uzasne komfortne, ide ma porazit ... skusim na diagnostiku, ze co to je ... tak neviem, ze ci mame rovnaky problem alebo nie ... ale stane sa, ze to niekedy nerobi vobec a motor ide na volnobehu ako hodinky


zeby trysky?
"Auto je napisane na mna, ale inak s nim nic nemam!"
-- P.R.
 
gengere
Autor témy
Príspevky: 18
Registrovaný: 30.9.2010
Auto: BMW 320D E91
Kraj: Banskobystrický

Re: E91 320D Vibrovanie a dunivý zvuk prenasany do kabiny

Piatok, 19. Novembra 2010, 17:55

neviem fakt pojdem skusit diagnostiku a neviem co by s tym mali mat spolocne trysky ze trasie motorom na volnobeh
 
jarino78
Príspevky: 17
Registrovaný: 19.11.2010
Auto: BMW 320d touring E91
Kraj: Bratislavský

Re: E91 320D Vibrovanie a dunivý zvuk prenasany do kabiny

Nedeľa, 21. Novembra 2010, 17:42

no dufam, ze trysky nie ... ale nedymi, tak nemyslim ... ale jeden nikdy nevie ... diagnostika to isti , len si musim na to najst cas
 
Stanley1999
Príspevky: 1
Registrovaný: 3.1.2012
Auto: 318d E90
Kraj: Bratislavský

Re: E91 320D Vibrovanie a dunivý zvuk prenasany do kabiny

Utorok, 3. Januára 2012, 18:52

Ahojte všetci.

Rozhodol som sa sem napísať moju skúsenosť, nakoľko sa dosť obávam, že mám tento istý problém. hľadal som však nejaké články a príspevky, ktoré by mi pomohli vyriešiť ten môj, ale to som nenašiel. Takže aspoň poradím to, čo viem z vlastnej skúsenosti.
Mám E90 318d 2007. Najazdené 140.000 km.
Píšete tu o hluku z motora, vibrovaní pri nízkych otáčkach a keď sa motor dostane do vyšších otáčok, zmizne to.
Takže, rozhodne to nie sú žiadne slembloky motora, pretože tie ja mám ako nové a to mám 140.000 km odjazdených.
Aby som objasnil moju situáciu -rozpíšem tu môj problém a v závere sa vrátim k podstate. Svišťala mi jedna kladka, tak som zašiel do servisu aby sa mi na to pozreli, moja domnienka bola správna. Na odporúčanie servisu, som nechal vymeniť kladky obe vo vrchnej časti. Po dlhšom váhaní som im zavolal, nech to pozrú celé a pokiaľ môžu, nech mi vymenia všetky kladky. Teda vymenili mi šponovaciu kladku, kladku vodiacu hneď vedľa nej, a nechal som vymeniť aj hlavnú kladku od hriadeľa -tú najväčšiu. (je na takej gume a časom sa opotrebuje a začne sa vzpriečovať a derie remeň. Teda vymenili 3 kladky a aby to bolo kompletné, nechal som vymeniť aj vodnú pumpu. Alternátor, klimatizácia a servo sú v poriadku. Teda ak je všetko nové, patria tam aj nové remene. Kompletná výmena, 1000 EUR.
Po 2500 km nastal problém, začalo rachotať, pukať. -samozrejme odišla šponovacia kladka, proste sa zlomila. Vraj to nikto ešte nevidel, aby sa toto stalo. No stalo sa.
Ok v rámci reklamácie vymenili kladku za novú. No a čuduj sa svete, stále to akosi rezonovalo -veľmi podobne, ako keď zabudnete prikrútiť vrchný dekel na motore. Presne pri voľnobehu, pri vyradení rýchlosti na križovatke atď. Keď sa auto rozbehne, je všetko ok.
Nuž a dnes sme došli na problém, že remeň -v dolnom previse medzi klímov a veľkou kladkou -hlavnou, vybruje. Trasie ho zvislo -vibruje a to spôsobuje priam neuveriteľný hluk. Pridám a zmizne to, síce ho trasie, ale vplyvom zvýšenia otáčok -to robí menej a tým ustúpi aj hluk.
Na test toho, či to je aj Váš problém, jednoducho odstránte zberač sania (veľká čierna umelina prepojená hadicou do filtra vzduchu). Dostanete sa tak veľmi pohodlne ku kladkám. Naštartujte motor, a pozorujte správanie sa šponovacej kladky a remeňa medzi klímov a hlavnou kladkou. Ak sa trasie, to Vám robí ten hluk. Nuž a teraz k riešeniu tohto problému -s ktorým možno niekto aj mne poradí, neviem.
Urobil som test...jednoducho som za chodu motora na remeň nastriekal vodu, kvôli chvíľkovému testu, aby sa to viac šmýkalo. Čuduj sa svete, ako som to tam strekol vodu remeň šiel bez vibrácii ako hodinky a auto stíchlo. Ako nové. Voda vyschla a znova. Vymenili mi aj remeň za iný od iného výrobcu -nepomohlo, vymenili remeň za o 5 mm kratší, aby ho lepšie šponovalo, toto pomohlo, ale len trošku. Tolerancia je do 5mm, čiže kratší tam už dať nemôžem...a robí to stále.
Teda, všetko je nové, všetko ide ľahko, ale remeň vibruje...keď ho namočím, ide ako má.
Proste nechápem :-/

STRETOL SA UŽ NIEKTO S TÝMTO? VIETE MI S TÝMTO NEJAK PORADIŤ A ZREJME AJ TOMUTO PÁNOVI, KTORÝ BUDE MAŤ ZREJME OBDOBNÝ PROBLÉM?
 
pe3k69
Príspevky: 212
Registrovaný: 28.10.2011
Kraj: Prešovský

Re: E91 320D Vibrovanie a dunivý zvuk prenasany do kabiny

Streda, 4. Januára 2012, 22:55

Mozno z cesty ale ak pomohla voda tak to mozno pomoze... kdekolvek na benzinke kupis sprej na lepsie mazanie... sprej ktory premazava pohyblive casti... mne piskalo nieco v motore nastriekali mi tam trocha toho spreja a uz je vsetko OK... ublizit ti to neublizi a mozno aj taka hlupost pomoze... ak momohla voda tak toto by malo to sa nevypari...



Stanley1999 napísal:
Ahojte všetci.

Rozhodol som sa sem napísať moju skúsenosť, nakoľko sa dosť obávam, že mám tento istý problém. hľadal som však nejaké články a príspevky, ktoré by mi pomohli vyriešiť ten môj, ale to som nenašiel. Takže aspoň poradím to, čo viem z vlastnej skúsenosti.
Mám E90 318d 2007. Najazdené 140.000 km.
Píšete tu o hluku z motora, vibrovaní pri nízkych otáčkach a keď sa motor dostane do vyšších otáčok, zmizne to.
Takže, rozhodne to nie sú žiadne slembloky motora, pretože tie ja mám ako nové a to mám 140.000 km odjazdených.
Aby som objasnil moju situáciu -rozpíšem tu môj problém a v závere sa vrátim k podstate. Svišťala mi jedna kladka, tak som zašiel do servisu aby sa mi na to pozreli, moja domnienka bola správna. Na odporúčanie servisu, som nechal vymeniť kladky obe vo vrchnej časti. Po dlhšom váhaní som im zavolal, nech to pozrú celé a pokiaľ môžu, nech mi vymenia všetky kladky. Teda vymenili mi šponovaciu kladku, kladku vodiacu hneď vedľa nej, a nechal som vymeniť aj hlavnú kladku od hriadeľa -tú najväčšiu. (je na takej gume a časom sa opotrebuje a začne sa vzpriečovať a derie remeň. Teda vymenili 3 kladky a aby to bolo kompletné, nechal som vymeniť aj vodnú pumpu. Alternátor, klimatizácia a servo sú v poriadku. Teda ak je všetko nové, patria tam aj nové remene. Kompletná výmena, 1000 EUR.
Po 2500 km nastal problém, začalo rachotať, pukať. -samozrejme odišla šponovacia kladka, proste sa zlomila. Vraj to nikto ešte nevidel, aby sa toto stalo. No stalo sa.
Ok v rámci reklamácie vymenili kladku za novú. No a čuduj sa svete, stále to akosi rezonovalo -veľmi podobne, ako keď zabudnete prikrútiť vrchný dekel na motore. Presne pri voľnobehu, pri vyradení rýchlosti na križovatke atď. Keď sa auto rozbehne, je všetko ok.
Nuž a dnes sme došli na problém, že remeň -v dolnom previse medzi klímov a veľkou kladkou -hlavnou, vybruje. Trasie ho zvislo -vibruje a to spôsobuje priam neuveriteľný hluk. Pridám a zmizne to, síce ho trasie, ale vplyvom zvýšenia otáčok -to robí menej a tým ustúpi aj hluk.
Na test toho, či to je aj Váš problém, jednoducho odstránte zberač sania (veľká čierna umelina prepojená hadicou do filtra vzduchu). Dostanete sa tak veľmi pohodlne ku kladkám. Naštartujte motor, a pozorujte správanie sa šponovacej kladky a remeňa medzi klímov a hlavnou kladkou. Ak sa trasie, to Vám robí ten hluk. Nuž a teraz k riešeniu tohto problému -s ktorým možno niekto aj mne poradí, neviem.
Urobil som test...jednoducho som za chodu motora na remeň nastriekal vodu, kvôli chvíľkovému testu, aby sa to viac šmýkalo. Čuduj sa svete, ako som to tam strekol vodu remeň šiel bez vibrácii ako hodinky a auto stíchlo. Ako nové. Voda vyschla a znova. Vymenili mi aj remeň za iný od iného výrobcu -nepomohlo, vymenili remeň za o 5 mm kratší, aby ho lepšie šponovalo, toto pomohlo, ale len trošku. Tolerancia je do 5mm, čiže kratší tam už dať nemôžem...a robí to stále.
Teda, všetko je nové, všetko ide ľahko, ale remeň vibruje...keď ho namočím, ide ako má.
Proste nechápem :-/

STRETOL SA UŽ NIEKTO S TÝMTO? VIETE MI S TÝMTO NEJAK PORADIŤ A ZREJME AJ TOMUTO PÁNOVI, KTORÝ BUDE MAŤ ZREJME OBDOBNÝ PROBLÉM?
 
BrunoSoprano
Príspevky: 444
Registrovaný: 22.6.2008

Re: E91 320D Vibrovanie a dunivý zvuk prenasany do kabiny

Pondelok, 9. Januára 2012, 01:45

Stanley1999 napísal:
Ahojte všetci.

Rozhodol som sa sem napísať moju skúsenosť, nakoľko sa dosť obávam, že mám tento istý problém. hľadal som však nejaké články a príspevky, ktoré by mi pomohli vyriešiť ten môj, ale to som nenašiel. Takže aspoň poradím to, čo viem z vlastnej skúsenosti.
Mám E90 318d 2007. Najazdené 140.000 km.
Píšete tu o hluku z motora, vibrovaní pri nízkych otáčkach a keď sa motor dostane do vyšších otáčok, zmizne to.
Takže, rozhodne to nie sú žiadne slembloky motora, pretože tie ja mám ako nové a to mám 140.000 km odjazdených.
Aby som objasnil moju situáciu -rozpíšem tu môj problém a v závere sa vrátim k podstate. Svišťala mi jedna kladka, tak som zašiel do servisu aby sa mi na to pozreli, moja domnienka bola správna. Na odporúčanie servisu, som nechal vymeniť kladky obe vo vrchnej časti. Po dlhšom váhaní som im zavolal, nech to pozrú celé a pokiaľ môžu, nech mi vymenia všetky kladky. Teda vymenili mi šponovaciu kladku, kladku vodiacu hneď vedľa nej, a nechal som vymeniť aj hlavnú kladku od hriadeľa -tú najväčšiu. (je na takej gume a časom sa opotrebuje a začne sa vzpriečovať a derie remeň. Teda vymenili 3 kladky a aby to bolo kompletné, nechal som vymeniť aj vodnú pumpu. Alternátor, klimatizácia a servo sú v poriadku. Teda ak je všetko nové, patria tam aj nové remene. Kompletná výmena, 1000 EUR.
Po 2500 km nastal problém, začalo rachotať, pukať. -samozrejme odišla šponovacia kladka, proste sa zlomila. Vraj to nikto ešte nevidel, aby sa toto stalo. No stalo sa.
Ok v rámci reklamácie vymenili kladku za novú. No a čuduj sa svete, stále to akosi rezonovalo -veľmi podobne, ako keď zabudnete prikrútiť vrchný dekel na motore. Presne pri voľnobehu, pri vyradení rýchlosti na križovatke atď. Keď sa auto rozbehne, je všetko ok.
Nuž a dnes sme došli na problém, že remeň -v dolnom previse medzi klímov a veľkou kladkou -hlavnou, vybruje. Trasie ho zvislo -vibruje a to spôsobuje priam neuveriteľný hluk. Pridám a zmizne to, síce ho trasie, ale vplyvom zvýšenia otáčok -to robí menej a tým ustúpi aj hluk.
Na test toho, či to je aj Váš problém, jednoducho odstránte zberač sania (veľká čierna umelina prepojená hadicou do filtra vzduchu). Dostanete sa tak veľmi pohodlne ku kladkám. Naštartujte motor, a pozorujte správanie sa šponovacej kladky a remeňa medzi klímov a hlavnou kladkou. Ak sa trasie, to Vám robí ten hluk. Nuž a teraz k riešeniu tohto problému -s ktorým možno niekto aj mne poradí, neviem.
Urobil som test...jednoducho som za chodu motora na remeň nastriekal vodu, kvôli chvíľkovému testu, aby sa to viac šmýkalo. Čuduj sa svete, ako som to tam strekol vodu remeň šiel bez vibrácii ako hodinky a auto stíchlo. Ako nové. Voda vyschla a znova. Vymenili mi aj remeň za iný od iného výrobcu -nepomohlo, vymenili remeň za o 5 mm kratší, aby ho lepšie šponovalo, toto pomohlo, ale len trošku. Tolerancia je do 5mm, čiže kratší tam už dať nemôžem...a robí to stále.
Teda, všetko je nové, všetko ide ľahko, ale remeň vibruje...keď ho namočím, ide ako má.
Proste nechápem :-/

STRETOL SA UŽ NIEKTO S TÝMTO? VIETE MI S TÝMTO NEJAK PORADIŤ A ZREJME AJ TOMUTO PÁNOVI, KTORÝ BUDE MAŤ ZREJME OBDOBNÝ PROBLÉM?


tá remenica je ozaj nová a dobrá,neni to šit? jha som mal taký problém s remenicou, rachotila dodrbala remeň a pritom nebola opotrebovaná moc ale už bola zlá. ale ja som mal cez 200 tisíc km,kes to robilo. A silenbloky môžeš mať takisto zlé,moje boli nepoškodené a vybrácie išli do kasne jak hovado, jednoducho stvrdla guma nejako :D vymenil som remenicu aj silenbloky a všetko tichúčko
ako má byť

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Bing [Bot] a 4 neregistrovaní