Piatok, 12. Apríla 2013, 14:46
Zdravicko,
vopred sa ospravedlnujem, ak je nieco podobne uz zalozene (prosim presunut)
Bol som s mojim 320dA E90 2006 (80tisic km) na diagnostike, pretoze ma tam dohnala vysoka spotreba a trosku nekludny chod motora. Diag dopadla v celku dobre, zmazali sa nejake chyby (nesuvisiace so spotrebou, ako svetla a pod.). Test vahy vzduchu OK. Vstreky OK, v ramci rozsahu. Reset adaptacnych hodnot, kde sa len dalo. Co mi pan vsak odporucil a nebolo mozne "diagnostikovat", je vymena nasledujucich veci:
1. Fuel injection system-ressure sensor - 13 61 7 787 142
2. podtlakove hadicky
3. Pressure converter - 11 74 7 796 634
Diely 1 a 3 stoja do 100 evri kus a priznam sa, ze test "kupim - vymenim - uvidim" sa mi nechce absolvovat. V prvom kroku, aj kvoli financiam by som sa zameral na tie podtlakove hadicky. Na nete (bmwfans) som nasiel tieto:
1. vacuum hose - 11 74 7 797 177
2. vacuum hose - 11 74 7 797 129 (2x)
3. vacuum hose - 11 74 7 797 082
Su este ine podtlakove hadicky? Ake? V BMW stroji meter asi 12 evri, kolko mi ich treba?
Moze sa motor z nizsich otacok lenivo vyhrabavat do vyssich pri pridani plynu, maju s tym hadicky suvis? Alebo tie diely 1 a 2?
Motor pri zoslapnuti pri cca 1500/1600 ot. (bez podradenia) sa nejak rozduni, zvysi hlucnost a neakceleruje ako by som si predstavoval. Opat, uvedene diely s tym nieco maju, alebo sa mam v tomto pripade orientovat skor na silentbloky motora a prevodovky?
Vdaka za kazdu reakciu